عمومی

فعلا سیر بیماری کرونا در کشور به طور کلی نزولی است

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،
دکتر احسان مصطفوی در جریان گفتگوی گفتگوی شبکه “خبر” ساعت 18:30 با اعلام این مطلب که روند بیماری حدود یک ماه در حال کاهش است ، اظهار داشت. این امر توسط مردم اجتماعی شده است و همچنین برنامه ریزی و كنترل اجرای پروتكل ها انجام شده است.

رئیس مرکز تحقیقات بیماریهای نوظهور پژوهشگاه آمار با اشاره به وضعیت قرمز 15 ایالت و وضعیت اخطار 11 منطقه ، درباره رنگ مناطق گفت:

دکتر مصطفوی اظهار داشت: تغییرات آب و هوایی و آب و هوا به طور مستقیم بر شیوع این بیماری تأثیر نمی گذارد و بیشتر بهداشت و سلامت انسان و رفتارهای اجتماعی مؤثر است. آنها یکسان هستند ، بنابراین ترس از این که ابتلا به آنفولانزا باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن افراد می شود ، باعث حساسیت بیشتر آنها نسبت به کووید می شود.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم جوانان در شیوع این بیماری ، وی درباره تولید واکسن و دارو برای کورونا نیز گفت.

علاوه بر این ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دکتر طاهره چنگیز گفت:

وی گفت: افزایش تماس و مسافرت دلیل افزایش تعداد بیماران و بیماری ها است. “یکی از نگرانی های ما برگزاری جشن ها است.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: “این برنامه مبتنی بر بحث در مورد آموزش و فرهنگ است. بهترین راه برای بهبود رفتارهای اجتماعی افراد است. تا زمانی که همه شرکت کنند ، ما به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.”

فرمانداران کهگیلویه ، بویراحمد گفت: وی ادامه داد: به طور متوسط ​​حدود 85٪ در کل ایالت پشت پروتکل ها قرار دارد ، بنابراین خوشبختانه ما کمترین میزان مرگ و میر را در کشور داریم.