اجتماعی

وزیر کشور: در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد / فعلا در مرحله رفع خطر هستیم

سرگرمی برای همه/ خوزستان وزیر کشور گفت. متأسفانه در حادثه کلانشهر نه تنها تأخیر رخ داد، بلکه جنایت بزرگی نیز رخ داد».

احمد وحیدی در جلسه ستاد پاسخگویی فرماندهی واکنش به بحران در ساختمان کلانشهر در جمع خبرنگاران گفت: تاکید رئیس جمهور.» حذف زباله، کاهش خطرات، رسیدگی به خانواده های قربانیان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سرگرمی برای همه، وی در ادامه با اعلام اینکه در کلانشهر جنایتی رخ داده است، کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی می کنند هرگز قابل بخشش نیستند، باید درس عبرتی باشند.

وزیر کشور گفت. موارد دیگری که در این حوزه است، در شهرستان، قبلاً دستور داده شده است، شکایات موجود باید بررسی شود، حتماً باید بررسی شود.»

او گفت. «متاسفانه نه تنها در حادثه کلانشهر تأخیر رخ داد، بلکه جنایت بزرگی نیز باید به آن رسیدگی شود. من فکر می کنم که سیستم قضایی باید با کسانی که مجرمان را نادیده می گیرند سختگیر باشد. مردم باید مطمئن باشند که قوه قضائیه با مسببان این فاجعه تلخ برخورد قاطعانه ای خواهد داشت.

به وحید گفت. وی ادامه داد: بحث اول ما آواربرداری است و بحث دوم رفع خطرات است که در این مرحله هستیم و مراحل بعدی بر اساس مطالعات کارشناسی است. چه، ما در حال حاضر در مرحله خطرناکی هستیم.

وی در خصوص روند جمع آوری زباله در پایتخت گفت. «هنوز در حال ورود تجهیزات جدید و سنگین در شهر هستیم، کارگاه بزرگی در اینجا راه اندازی شده تا بتوانیم پاسخگوی عزیزان منطقه باشیم. تمامی مناطق و شرکت های فعال در استان خوزستان شرکت کردند. تمامی دستگاه ها و نهادهای درگیر در بحران اعم از هلال احمر، مدیریت بحران کشور، اورژانس، قرارگاه خاتم، کمیته بین المللی صلیب سرخ، آتش نشانی، نیروی انتظامی و شرکت پالایش نفت فعال و هماهنگ هستند. .

وزیر کشور اعلام کرد: از محبت همه مردم آباد تشکر می کنم، از مردم می خواهم به صحنه نزدیک نشوند.

انتهای پیام: