اجتماعی

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در المپیادهای علمی دانش‌آموزی

ثبت نام دانش آموزان المپیاد علمی کشور که از 25 آذرماه آغاز شده است، فردا جمعه (4 آذر) به پایان می رسد، بنابراین دانش آموزان فقط تا پایان فردا فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش سرگرمی برای همه، در سال تحصیلی 1402-1401 طبق دستورالعمل اجرایی المپیادهای علمی کشور ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و علاقه مندان در داخل و خارج از کشور می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی به نشانی اینجانب نسبت به ثبت نام اقدام کنند. medu.ir

ثبت نام دانش آموزان مدارس بین الملل جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور از طریق مرکز روابط بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام می شود.

برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟

ثبت نام نیاز به یک فایل عکس (400*300 پیکسل یا 300*200 پیکسل و با فرمت JPG) با زمینه سفید مربوط به سال جاری دانشجو دارد. حجم این فایل نباید بیشتر از 70 کیلوبایت باشد. در صورت استفاده از عکس های قدیمی غیر از عکس دانش آموز شرکت کننده، ثبت نام آنها لغو خواهد شد. ضمناً عکس دختران باید با حجاب اسلامی باشد و چهره آنها کاملا مشخص باشد.

هزینه ثبت نام برای هر المپیاد 80000 تومان می باشد که فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام دریافت می شود و لازم است داوطلبان پس از تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت که ثبت نام نهایی می باشد شماره پیگیری دریافت کنند. و برای مراحل بعدی از آن استفاده کنید. سپس آن را نزد خود نگه دارید.

ثبت نام دور دوم المپیک. پذیرفته شدگان مرحله اول می توانند بدون ثبت نام مجدد در دومین دوره المپیاد علمی شرکت کنند. پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در سامانه my.medu.ir، به صورت کتبی به آموزش و پرورش شهرستان های استان ارسال خواهد شد. اسامی پذیرفته شدگان مدارس خارجی نیز به مرکز روابط بین الملل و مدارس خارجی اعلام می شود.

دوره آموزشی تابستانی برای المپیادهای 1402. پذیرفته شدگان دومین دوره المپیادهای علمی برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی تابستانی ۱۴۰۲ به سایت sampad.medu.ir و my.medu.ir مراجعه کنند.

امتحانات چه تاریخی برگزار می شود؟

برنامه امتحانات و دوره های آموزشی المپیاد علمی در این جدول قابل مشاهده است:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی

این آزمون ها برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به طور همزمان در داخل و خارج از جمهوری برگزار می شود و اسامی پذیرفته شدگان نوبت اول برای شرکت در آزمون نوبت دوم کتباً به اداره کل کشور ارسال می شود. مرکز آموزش و روابط بین الملل و مدارس خارج از کشور

دفترچه یادداشت و کلید سوال بعد از آزمون بارگذاری می شود و همچنین در سایت my.medu.ir در مدت زمان تعیین شده درخواست و شکایات دانش آموزان از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی پذیرفته و پاسخگو خواهد بود.

به تازگی منابع آزمون المپیاد علمی و دانش آموزان مجاز به شرکت در این المپیادها با مراجعه به آدرس https://sampad.gov.ir/ اعلام و در دسترس قرار گرفته است.

طبق دستورالعمل ارسال شده به مناطق کلیه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم مجاز به شرکت در المپیادهای علمی هستند و در رشته علوم و فناوری نانو دانش آموزان پایه دوازدهم کلیه رشته ها نیز مجاز به شرکت در این آزمون هستند و در المپیاد علمی علوم زمین فقط رشته های ریاضی، فیزیک، تجربی و علوم فنی و حرفه ای و در المپیاد علمی جغرافیا فقط رشته های ادبیات، علوم انسانی مجاز به شرکت در معارف اسلامی هستند.

انتهای پیام