اجتماعی

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مددجویان بهزیستی برای بهره‌مندی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز

بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، فردا (31 خرداد) مهلت ثبت نام درخواست خانوارهای مشمول سازمان اجتماعی کشور برای بهره مندی از تعرفه آب، برق و گاز به پایان می رسد.

به گزارش سرگرمی برای همه: بر اساس بند «ج» تبصره پانزدهم قانون بودجه سال 1401 «وزارتخانه های نفت و نیرو موظفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان کشور را به گونه ای تغییر دهند که مصرف کنندگان کم مصرف. خانوارهای ناامن توسط کمیته امداد و بهزیستی بیمه می شوند.” تعریف شده “صفر”

بر این اساس خانواده های بیمه شده حداکثر تا پایان خردادماه با مراجعه به ماشین حساب مجازی سازمان تامین اجتماعی https://sam.behzisti.net مراجعه کنند.

طبق راهنمای محاسبات مجازی شرکت، برای ورود و ورود از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند دولت، مشتریان می توانند با تایپ کردن زیر به سامانه اطلاعات مشتریان سازمان بهزیستی منتقل شوند: با ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، جزئیات مورد نیاز. این سیستم شامل ثبت اطلاعات محل سکونت، اطلاعات خانوار و استعلام افراد می باشد.

مرحله سوم ثبت درخواست است که شامل تخفیف آب، برق و گاز، تغییر آدرس / تمدید اجاره و تغییر اندازه خانواده است. آدرس وه و سپس اقدام خانواده.

در این راستا سامانه فروش بلیت https://ticketing.behzisti.gov.ir آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات و ابهامات همکاران و متقاضیان خواهد بود.

انتهای پیام: