عمومی

چتر حمایت دولت و مجلس بر سرشرکت های دانش بنیان

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
سرگرمی برای همه “Said Monjemzade” 18. او طی برنامه گفتگوی 30 گفت. “توسط مجلس شورای اسلامی در سال 1989. طبق این قانون ، تصمیم گرفته شد که دولت شرکت های دانش بنیان را در سراسر کشور شناسایی کرده و تحت حمایت خود قرار دهد.

او گفت. وی افزود: اگر ما می خواهیم به توسعه بلندمدت ، به ویژه از نظر توسعه اقتصادی دست یابیم ، باید نگاه ویژه ای به شركت های دانش بنیان داشته باشیم ، زیرا آنها با تمركز بر شركت های دانش بنیان ، با تكیه بر نگاه سنتی سایر اقتصادها ، توسعه اقتصادی را می فهمند. هیچ دولتی

معاون مرکز شرکت ها و م institutionsسسات دانش بنیان گفت. “دولت و مجلس شورای اسلامی به این موضوع رسیدگی کرده اند ، زیرا زیرساخت های قانونی ایجاد شده است ، در دولت مورد توجه قرار گرفته است.”

او گفت. “از ابتدای برنامه شناسایی شده در سال 1391 ، ما 5 هزار و 500 شرکت دانش بنیان را شناسایی کرده ایم که نهاد اجرایی مسئول آن معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که روی این موضوع تمرکز کرده است.

گفت منجم زاده گفت. “در هر بخش صنعتی که شرکت های تولیدی در کشور فعالیت می کنند ، ما یک شرکت دانش بنیان داریم ، از مناطقی که سطح دانش مدرن بسیار بالا است ، مانند بیوتکنولوژی و فناوری نانو که عمدتا شرکت هایی با دانش محلی در این زمینه هستند.” شرکتهایی که در صنایع سنتی و به سبک قدیمی فعالیت می کنند می توانند دانش بنیان باشند ، مشروط بر اینکه دو ویژگی اصلی داشته باشند.
او گفت. “اولین ویژگی سطح فن آوری و خدمات ارائه شده آنها ، سطح بالا و پیچیدگی فنی قابل توجه است ، و دوم این که دانش فنی محصول در داخل شرکت بومی سازی شده است.”

دانش بنیان ، مدیرعامل حسینی دیگر مهمان برنامه دیگر ، گفت: اقتصاد دانش بنیان با تمرکز بر شرکت های دانش بنیان ، اگرچه در کشور ما مشکل جدیدی است ، اما با تلاش مدیران و مسئولان در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

دانش بنیان ، یکی دیگر از مهمانان این برنامه ، دانش بنیان ، مدیرعامل کلاه ، گفت: “در سال های اخیر ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با موفقیت یک اکوسیستم ایجاد کرده است تا شرکت های فن آوری نوآور رشد و بالغ شوند.
وی گفت: شرکت های دانش بنیان نیز مشکلات بزرگتری دارند.