ورزشی

فرار سایپا از قعر جدول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری “سرگرمی برای همه”؛ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ، تیم سایپا مقابل مشایازی بازی کرد و تیم ابراهیم صادقی در آخرین دقیقه بازی با یک گل آرمین سهرابیان به پیروزی رسید.

سایپا ، یکی از مدعیان رسیدن به لیگ دسته اول ، 5 بازی آخر خود را به تساوی کشیده است ، برای جلوگیری از منطقه قرار گرفتن به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز داشت. هشت هفته از پیروزی اخیر تیم ابراهیم صادقی در لیگ برتر انگلیس نگذشته بود ، اما جادوی این تیم در بازی مقابل مشینازی که سرمربی خود را به دلیل کرونا نداشت ، سرانجام شکسته شد.

در این مسابقه سایپا گل های بیشتری نسبت به تیم رقیب خود داشت ، فرصت های گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. نکته این مسابقه اشتباهات زیادی بازیکنان هر دو تیم بود که مدام باعث قطع شدن بازی می شدند. این خودروساز همچنین در مقابل ضدحمله موقعیتی داشت اما شاگردان هومن فاضلی به جایی نمی رفتند.

در حالی که همه منتظر سوت داور بودند ، به نظر می رسید که املای تساوی سایپا شکسته نمی شود ، اما در دقیقه 87 آرمین سهرابیان پس از یک شوت طولانی در اوت ، و در پای برگشت این توپ آرمین سهرابیان بود که به آخرین شوت برخورد کرد ، به تیمش برخورد کرد. : به دست آورده:

در دقیقه 90 + 2 ، سید ابوالفضل العالی از “سایپا” ارسال شد.

با این پیروزی تیم سایپا 27 امتیاز کسب کرد و به مقام دهم جدول رسید. علیرغم شکست ، صنعت خودرو به صدر جدول نرسید ، اما در رده یازدهم باقی ماند.

سرمربی تیم ملی فوتبال Dragan Skucic میهمان ویژه این بازی بود.

عکس_2020-07-31_23-12-22:

سایپا تهران. محمدحسین اکبر منادی ، سعید محمد فرد ، روزبه شاه علیدوست ، رضا جعفری (61- مجید علیاری) ، آرمین سهرابیان ، آرمان رمضانی ، حسین کامب (81- امیر علی صادقی) ، سید الخالد ، سید الخلیف ، 90 – آرش حاجی ادی) ، مرتضی آقاخان (81- معین عباسیان)

سرمربی: ابراهیم صادقی

ماشین سازی تبریز. حامد لک ، ادواردو دوسانتوس ، عزیز مباودی ، فردین عابدین ، ​​شاهین توکلی ، میلاد نوری ، شاهین سکبی ، جائم اسلامیخواه (83- محمد خرم الحسین) ، بابک مراد (89 – ارفاد ا) ، عرفان ا. ، علی آلوک (76- فرید بهزادی کریمی)

سرمربی: هومن افضلی