ورزشی

شلیک 3 امتیازی میلیچ به قلب ماشین‌سازی/ کام استقلالی‌ها شیرین شد

به گفته سرگرمی برای همه. امشب و در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر ، دو تیم فوتبال “استقلال تهران” و “ماشین سازی تبریز” در ورزشگاه “آزاد” به مصاف هم رفتند که این مسابقه با “استقلال” 1 به پایان رسید. با پیروزی 0 امتیاز. توپ و میدان در همان دقایق ابتدایی بازی بر “آبی ها” مسلط شد و این تیم با هدایت بازی سعی در ایجاد موقعیت هایی در دروازه حریف داشت ، بنابراین موقعیت نیمه و نیمه شاگردان محمود فکری به جایی نرسید. این ماشین ها موقعیت های مختلفی را نیز روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما موقعیت های بازیکنان بیاتلو خطری برای دروازه استقلال ایجاد نکرد.

اولین موقعیت جدی این مسابقه در دقیقه 15 رخ داد ، قا مهدی قائدی در محل کار مشترک استقلال در محوطه جریمه ماشین سازی صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی در وسط زمین ادامه داشت و توپ اغلب توسط دانشجویان روشنفکر برگزار می شد. هر دو تیم سعی کردند در میانه زمین توپ را به یکدیگر پاس دهند اما فشار بازیکنان هر دو تیم به آنها اجازه ساخت استقلال ماشین سازی را نداد.

سخت ترین موقعیت این بازی در نیمه اول و در دقیقه 32 رخ داد. ارسالان مطهر با ارسال ملیک قهرمان از سمت چپ در محوطه جریمه ماشین سازی حضور یافت که در نهایت ضربه سر بازیکن با اختلاف از کنار دروازه حریف بیرون آمد. پس از این وضعیت ، فشار بر دروازه ماشین سازی افزایش یافت ، دانشجویان طلبه تلاش کردند دروازه دشمن را باز کنند ، اما مدافعان ماشین سازی اجازه باز کردن دروازه به دشمن را ندادند. در نیمه اول تلاش هر دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت ، تا اینکه نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

28:

در نیمه دوم روند آرام و خسته کننده استقلال تا دقیقه 57 ادامه داشت ، اما در این لحظه ، ملیچ با یک ضربه زیبا و تماشایی که با ضربه ایستگاهی به دست آمد ، یک امتیاز از “نیروی دریایی” پیش بود. در همین زمان ، محمود فکری تصمیم گرفت جای شیخ دیابات را بگیرد تا تیمش تهاجمی تر شود.

با ظهور دیابت ، اوضاع به سود استقلال تغییر کرد و تیم چندین بار به گل رسید. البته یک بار شرکت خودروسازی تا آستانه باز شدن دروازه “استقلال” پیش رفت اما ضربه بازیکن این تیم به دروازه افقی دروازه برخورد کرد. در دقیقه 75 ed aedin در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما پس از برخورد با او روی زمین افتاد و توپ به دیابات رسید و ضربه او به مدافع حریف برخورد کرد. مدافعان تیم ماشین سازی بار دیگر با ضربه سر شیخ دیاباته از روی خط دروازه برگشتند.

در دقایق باقیمانده ، اگرچه استقلال سعی در گلزنی داشت ، بیشتر تیم روی حفظ دروازه تمرکز داشتند تا بتوانند مسابقه سوم را با پیروزی به پایان برسانند ، پس از یک هفته سخت با سه امتیاز خانگی ، جای خود را در جدول بگیرند. سفارش: با این پیروزی “استقلال” 6 امتیازی شد و به سطح اول جدول مسابقات صعود کرد.

کادر “استقلال” تهران.

رشید مظاهری ، ورافافوری ، هراوی میلیچ (84-مهدی مهدی پور) ، عارف هولامی ، محمد حسین مرادمند ، مسعود ریگی ، محمد نادری ، آرش رضاوند (84-متین کریم زاده) ، سید الف عرسال (74-داریوش شوجایان).

سرمربی: محمود فکری

ترکیب ماشین سازی تبریز.

محمد بیکر صادقی ، وحید نعمتی ، مهدی رستمی ، سیروس صادقیان ، ایمان باصفا ، اکبر آفاقی (70-مهدی مومنی) ، فرشاد اسدی ، بهمن سالاری (61-پیمان بابائی) ، ابوالفضل رزقاپار آشا (89) 61 (61) منصور باقری) اد سید محمد حسینی.

سرمربی: وحید بیاتلو