ورزشی

رستگاری اوکراین در دقیقه ۱۲۰

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه ، در آخرین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی یورو -2020 ، سه شنبه شب ، 23 به وقت تهران. در تاریخ 30 ام ، تیم های ملی اوکراین و سوئد در ورزشگاه همپدن پارک گلاسگو به مصاف هم رفتند. بازی با تساوی به پایان رسید. 90 دقیقه معمول مسابقه به پایان رسیده است. گل اول بازی توسط الكساندر Z Z chenko در دقیقه 27 با ضربه از بیرون پای راست در محوطه حریف به ثمر رسید. امیل فورسبرگ در دقیقه 43 با سوئدی ها گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه اول بازی ، اوکراین نه تنها پیروز شد ، بلکه از لحاظ عملکرد و آمار از حریف پیشی گرفت و از نظر مالکیت توپ و موقعیت های گلزنی موقعیت بهتری داشت. با این حال ، تیم پس از برخورد با il Abarni در میانه راه با ضربه Emil Forsberg ، در دقیقه ای از بازی نتوانست از برتری خود دفاع کند ، دروازه او باز شد و در نتیجه کار ایجاد شد.

در نیمه دوم که باعث افزایش جذابیت بازی شد ، هر دو تیم چندین بار توپ را به محوطه جریمه یکدیگر منتقل کردند و در این مدت سه بار تیرک دروازه ها لرزید ، دو بار توسط مهاجم تیم ملی سوئد امیل فورسبرگ. در این نیمه اما توپ از خط دروازه عبور نکرد. برخلاف نیمه اول ، سوئدی ها در نیمه دوم از برتری نسبی برخوردار بودند اما در پایان آنها رو به جلو حرکت نکردند تا بازی بین دو تیم تا 30 دقیقه دیگر ادامه یابد.

در دقیقه 98 ، دانیلسون پس از یک راه حل خطرناک برای 10 نفره شدن سوئد از زمین اخراج شد. پس از ترکیب 10 نفره سوئد ، اوکراین پیش افتاد و این فرصت را پیدا کرد تا سرانجام دوبوبیک 1 + 120 دقیقه را به تسخیر خود در آورد.

با این پیروزی اوکراین برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی یورو رسید و در این مرحله رقیب انگلیس شد.

256 251: