ورزشی

بازتاب رسانه‌های خارجی پس از پیروزی ایران؛ شاگردان کی‌روش از دقیقه ۹۸ به بعد جشن برد گرفتند

جام جهانی 2022 قطر

رسانه های معتبر آلمانی نوشتند که تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ثانیه ها در دیدار مقابل ولز پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجله ورزشی کیکر در سایت خود به بررسی دیدار تیم ملی ایران مقابل ولز پرداخت.

این پست با عنوان: دروازه بان ولز با یک حرکت کونگ فو کارت قرمز را دید و ایران در دقیقه 98 این پیروزی را جشن گرفت.

کیکر اضافه کرد: ایران در وقت اضافه ولز را شکست داد. شاگردان کارلوس کی روش در مراحل پایانی حضور داشتند زیرا هنسی دروازه بان ولز به دلیل کارت قرمز اخراج شد. تیم آسیایی به خاطر کار خوبشان در نیمه دوم پاداش دریافت کردند تا ولز را کنار بگذارند. با اخراج هنسی، شاگردان کی روش در دقایق پایانی برای ولز نزدیک شدند.

مجله ورزشی آلمان همچنین خاطرنشان کرد که با این نتیجه ایرانی ها در گروه دوم از سد ولزی ها گذشتند و شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را حفظ کردند.

** بیان. ایران با شایستگی پیروز شد

نشریه معتبر انگلیسی نوشت: تیم ملی ایران در دیدار مقابل ولز به آنچه که شایسته آن بود رسید. این روزنامه نوشت: ولز روز جمعه مقابل ایران شکست خورد که گل های ایران را روزبه چشمی و رامین رضایان به ثمر رساندند. اژدها پس از تساوی 1-1 مقابل آمریکا به امید پیروزی وارد این بازی شدند. با این حال آنچه آنها می خواستند محقق نشد.
نسخه انگلیسی اضافه کرد: ایران با شایستگی پیروز شد. این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد و در نیمه دوم به برتری رسید. اما مردان راب هلو تا اینجا در این بازی و بازی قبلی امن به نظر می رسیدند و فاقد فانتزی هستند. آنها با این تساوی در آستانه حذف هستند.

**نام تجاری: ایران در نیمه دوم تیم بهتری بود و پیروز شد

روزنامه ورزشی مارکا نوشت: در نیمه دوم ایران پیروز شد و عملکرد تیمی فوق العاده ای ارائه کرد. این مجله معتبر ورزشی اسپانیا در تحلیل بازی ایران و ولز نوشت: کارلوس کی روش گفت که کار تیمش پس از باخت 6-2 مقابل انگلیس انجام نشده است.

او بیان کرد: او روی امتیازات بازی با ولز و آمریکا حساب می کند. او توانست با ارائه یک بازی فوق العاده تیمش را به میدان بفرستد و به برتری 2 بر صفر دست یابد.

این نشریه ادامه دارد. ایران در نیمه دوم تهاجمی‌تر برترو را شکست داد و با 2 گلی که در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند به آنچه می‌خواست رسید.

مارکا اخراج هنسی در پایان نیمه دوم و کاهش تعداد ولز را کاملا به نفع ایران توصیف کرد.

انتهای پیام/