ورزشی

محک تیم ملی والیبال با مسابقات لیگ ملت‌ها/ شاگردان آلکنو برای المپیک توکیو تجربه اندوزی می‌کنند

به گفته سرگرمی برای همه. سومین دوره مسابقات لیگ ملی والیبال بازدید از 7 ژوئن ایتالیا برگزار شد که تیم ملی کشورمان با دو شکست و یک پیروزی در هفته اول این مسابقات در رده دوازدهم قرار دارد. جدول رتبه بندی ارسال شده است. تیم ملی والیبال ایران در اولین دوره لیگ ملت های والیبال به مصاف هم می رود آپونیا آنها سراغ این کار رفتند بازی در کمال ناباوری 3 بر صفر به سود رقیب آسیایی خاتمه یافت. ژاپن یک رقیب جدی برای ایران است المپیک بنابراین ، هر نتیجه ای علیه این تیم در نظر گرفته می شود ایران: بسیار ممکن بود که در پایان نتیجه دلخواه طرفداران والیبال به نتیجه نرسد. بازی دوم تیم ملی با روسیه کشور ما برای سرمربیان شما نیز باخت بود اما یکی از نکات مثبت این بازی استفاده از مربی معروف تیم ملی کشورمان الکنو و اعتماد به بازیکنان جوان بود. سالهاست که این اتفاق می افتد جامعه: والیبال وارد شد تیم ملی شاگردان آلکنو در آخرین بازی هفته اول این رقابت ها هلند: آنها به صف شدند که بازی بیش از 3 بوده است: امتیاز 0 به سود ایران ، نتیجه ای که دوستان والیبال را کمی بیشتر به آینده امیدوار کرد.

photo_2012-05-28_18-59-14:

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد نتایج ملی هفته اول مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری سرگرمی برای همه گفت. مسابقات تیمی طبق برنامه پیش می رود. فقط در بازی اول با سعید معروف اتفاقی افتاد که طبیعتاً تأثیر روانی روی تیم داشت. در واقع تیم شوکه شد اما کم کم تیم به خودش بازگشت. ما مقابل روسیه خوب بودیم و بازیکنان جوان ما در برابر هلند کار بزرگی انجام دادند. امیدوارم در هفته دوم بازی ها که از روز پنجشنبه آغاز می شود ، تیم در شرایط طبیعی و بهتری قرار بگیرد. کانادا و سایر رقبا خواهند رفت. در ابتدا هدف ما آماده سازی تیم به ویژه جوانان برای مسابقات المپیک بود ، بنابراین تیم دیگری را در المپیک خواهیم دید.

ناصر شهنازی ، کارشناس والیبال در مصاحبه ای با سرگرمی برای همه گفت. وقتی در یک تورنمنت شرکت می کنیم ، و اهداف مشخص است ، البته انتظارات بر اساس همان هدف است. قبل از شروع مسابقات ، هدف فدراسیون از حضور در لیگ ملت ها آماده سازی برای بازی های المپیک است. در کنفرانس مطبوعاتی ، الکنو اشاره کرد که این مسابقات فرصتی برای شناخت بیشتر تیم است ، بنابراین در چنین شرایطی اهداف تعیین شده برای او فقط یک عقبگرد نخواهد بود.

وی با اشاره به از دست دادن ژاپن آپونیا گفت. اگر می خواهیم نکته ای داشته باشیم ، به خصوص در بازی با ژاپن آپونیا تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده ایم. در بازی با روسیه و هلند با در نظر گرفتن زمینه ای که به جوانان داده شد ، شاهد یک اتفاق خوب در مسابقات ملی بودیم. در هر صورت ، این بازیکنان باید روزی در یک تورنمنت حساس مورد آزمایش قرار می گرفتند.

شهناز در پاسخ به این س whetherال که آیا می توان با این گرایش به بازیهای المپیک امیدوار بود؟ او گفت. بازی اول نباید اینگونه بود. از دست دادن ژاپن در المپیک نیز می تواند تأثیر روانی منفی روی تیم بگذارد. البته در هفته های آینده بازی های راحت تری خواهیم داشت ، باید ببینیم در این مسابقات چه نوع بازی را انجام خواهیم داد. در هر صورت این تیم ها یکی از اصلی ترین رقبای ما در المپیک هستند. در المپیک ، هدف اول ما باید غلبه بر مرحله گروهی و سپس فکر کردن برای کسب عنوان باشد.

photo_2012-05-30-30_20-20-42:

مصطفی کارخانه مربی والیبال در مصاحبه با سرگرمی برای همه در مورد شکست تیم ملی ایران مقابل روسیه نیز صحبت کرد. ما در بازی اول شرایط خوبی نداشتیم. با این حال ، تعدادی از بازیکنان به کرونا مشکوک بودند که این تأثیر روانی منفی روی تیم داشت. به طور کلی می توانم بگویم که روز ما خوب نبود ، ما خوب شروع نکردیم ، اگرچه بازی به بازی بهتر شدیم ، اما ژاپنی ها با خدمات قوی خود توانستند تیم ایران را شکست دهند. این بازی برای ژاپن آپونیا آنقدر ارزشمند بود که کاپیتان در صحبت های خود گفت با شکست دادن ایران اعتماد به نفس پیدا کردیم.

او افزود: اگرچه آلکنو مربی شناخته شده ای است اما هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد. علاوه بر این ، تیم 100 درصد آماده نیست. تیم برای آماده سازی و یافتن خود به زمان نیاز دارد. البته فراموش نکنیم که هدف ما بازی های المپیک است. در صورت پیروزی ، مسابقات قطعاً بهتر است ، اما همچنین تجربه از دست دادن را نیز بدست می آورید.

کارخانه هم گفت. تیم ملی را سرزنش نکنیم ، این کسانی هستند که بارها باعث افتخار ما شده اند. اگرچه به روسیه باختیم ، اما به آینده و بازی های بعدی امیدواریم. روسیه نائب قهرمان بازی های المپیک است و به نظر نمی رسد پیروزی در آن آسان باشد. همانطور که دیدیم ، روسیه با تیم اصلی آمد ، در حالی که ما از بازیکنان جوان کم تجربه استفاده کردیم.

تیم ملی کشورمان مسابقات والیبال لیگ ملت ها را در کانادا ، ایتالیا ، بلغارستان ، آمریکا ، صربستان ، آلمان ، استرالیا ، برزیل ، اسلوونی ، فرانسه ادامه می دهد. لهستان و: آرژانتین: من خواهم رفت. 5: