عمومی

صلح سازش نمایشی بی ارزش برای پیروزی ترامپ در انتخابات

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

آقای علی اکبر ولایتی به عنوان بخشی از سیزدهمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی بیداری که با حضور نزدیک به 50 چهره از سراسر جهان اسلام برگزار شد ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما در مورد روابط انتخابات ایالات متحده با خبرنگار صدا و سیما سخنرانی کرد. وی گفت ، سازش وجود دارد. اکثریت مردم آمریکا شکایت می کنند: “ترامپ در زندگی داخلی آمریکا شکست خورده است تا نشان دهد که در سیاست خارجی موفق است. او چنین کار بی ارزشی را انجام داد.” کاری که آنها با هزینه صهیونیست ها در منطقه انجام می دهند ، نمایشی بود برای افزایش اعتبار ترامپ ، اما پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا.
وی در مورد دلیل برگزاری این نشست ویژه افزود: “ما جلسه شورای عالی را به طور منظم برای دوره های کوتاه برگزار خواهیم کرد ، اما دلیل برگزاری این دوره است. پاسخ خواسته های افراد تحصیل کرده “جبهه مقاومت” در جهان اسلام بود که در عمل به مقاومت اعتقاد دارند نه سازش.
او اضافه کرد. “جلسه شورای عالی این منطقه مصادف با مصالحه رژیم صهون با ایالات متحده و بحرین با امارات متحده عربی بود که البته قبلاً نیز روابط پنهانی داشت اما اکنون فاش شده است.”
دبیرکل شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی دلیل آشکار شدن این روابط را شکست تدریجی “جبهه استکبار” از جبهه مقاومت دانست. توطئه ها علیه لبنانی ها ، مانند آتش سوزی های دولت قبلی ، به شکست انجامید ، “دولت فعلی خیلی سریعتر از همیشه تشکیل شد” ، فلسطینیان متحد شدند ، “سالها بعد سازش بین سازمان آزادیبخش فلسطین ، حماس و جنبش جهاد اسلامی حاصل شد”. حوادث اخیر بی سابقه بود ، این دستاوردهای جبهه مقاومت است.
آقای ولایتی با اشاره به اینکه ایجاد مجمع جهانی بیداری اسلامی که مرکزی برای هماهنگی و همراهی هماهنگی گروههای مقاومت است ضروری بود ، گفت: آنها به نویسنده بیانیه گوش دادند ، ما نظرات آنها را برای تهیه بیانیه نهایی برای جلسه بعدی شورای عالی ، که سه شنبه آینده برگزار می شود ، دریافت خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این س ،ال که چه ارتباطی بین “برنامه سازش” تاریخ انتخابات آمریکا وجود دارد ، گفت: “ترامپ در سیاست داخلی آمریکا شکست خورده است ، اکثریت مردم آمریکا او را به چالش می کشند ، این نشان می دهد که او در سیاست خارجی به چیز بی فایده ای دست یافته است.” دولت بحرین و امارات نیز در دست ایالات متحده است. آمریکایی ها با هزینه صهیونیست های منطقه هر کاری می خواهند انجام می دهند. این نشان داد که اعتبار ترامپ افزایش خواهد یافت ، اما وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد.