استان ها

شکل‌گیری کسب‌‌و‌‌کارهای‌ نوین با برگزاری مسابقات ایده‌های خلاقانه

سمیه فتوحی در مصاحبه با خبرگزاری آنا درباره مسابقه ملی ایده های خلاقانه برای ایجاد مشاغل جدید در دوران کرونا گفت: وی در نظر داشت اولین مسابقه ملی ایده های خلاقانه را برای شروع مشاغل جدید در طول عروسی در دو گروه کارآموزی دانشجویی برگزار کند.

وی ایده برگزاری مسابقه را وضعیت موجود در جهان توصیف کرد ، توضیح داد. “اپیدمی تاج گذاری ، ظهور مشکلات مختلف ، روش های کسب درآمد ، مشاغل مختلف را تغییر خواهد داد ، کشورها سعی می کنند سطح زیرساخت ها ، تجهیزات و ظرفیت های خود را برای پیشرفت اقتصادی مبتنی بر علم افزایش دهند.” یکی جدید ارائه دهید.

رئیس واحد اسلامشهر ، رئیس باشگاه پژوهشگران نخبگان جوان ، گفت: وی افزود: “در حال حاضر توجه بیشتری به فضای مجازی ، مشاغل مبتنی بر زیرساخت های ارتباطی ، فناوری اطلاعات كه بیشترین توجه را به خود جلب می كند ، است.”

فتوحی گفت: “در این راستا ، اعتماد مردم به مشاغل IT افزایش یافته و تقاضا برای این مشاغل افزایش یافته است.”

وی اشاره کرد که راه اندازی وب سایت های مختلف و فروشگاه های آنلاین این روزها به عنوان یکی از نشانه های این وضعیت به آنا گفت. اما امروز این تعداد به چهار و نیم ترابیت رسیده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران نخبه جوان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر اشاره کرد. “اهداف مسابقه ملی ایده های خلاقانه ایجاد مشاغل جدید ، ایجاد مشاغل جدید در کرونا ، بهبود فضای اقتصادی و تجاری ، تمرکز بر فعالیت های اقتصادی دانش بنیان است. زیرساخت های ارتباطی ، فضای مجازی ؛ ایده های جدید ایجاد می کند و فضای سالم برای تحقیقات علمی را برای بهبود سطح علمی دانشجویان و دانشگاه فراهم می کند.

عکس اضافه شد.

به گفته آنا ، آخرین مهلت ارسال دانش آموزان برای مسابقه خلاقیت ملی برای ایجاد مشاغل جدید در منطقه کرونا تا 4 نوامبر تا 4 دسامبر است و علاقه مندان می توانند به آدرس http: //events.iiau مراجعه کنند. ac.ir یا سیستم رقابت باشگاه پژوهشگران نخبگان جوان به آدرس https://bpj.iau.ir/Competition.

انتهای پیام / 4117/4062 / صفحه