استان ها

برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن در سمنان

برگزاری مسابقات قرآن در سمنان

سرگرمی برای همه / سمنان مدیر امور خیرخواهی و نیکوکاری شهرستان سمنان از برگزاری مسابقه قرآن در سه شهر سمنان ، گرمسار و مهدیشهر به میزبانی سمنان خبر داد.

حجت الاسلام رضا نعفری با اشاره به رعایت مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان در تاریخ 6 اردیبهشت ، اظهار داشت: تیم مسابقات قرآن کریم توسط حوزه های علمیه ارشد ، گرمسار و دفتر قدرتمند و سمپوزیوم مهدیشهر به میزبانی سمنان معرفی می شود.
وی افزود: با توجه به اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه ، برای بهبود بودجه ، بودجه برگزاری این مسابقات امسال با همکاری چند شهر و منطقه انجام می شود.
وی افزود: مشترکان برای ثبت نام باید به my.oghaf.ir مراجعه کنند و افرادی که به موقع ثبت نام نمی کنند ، نمی توانند هر لحظه وارد مسابقه شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: “با توجه به وضعیت فعلی و ممنوعیت اعیاد و همایش های مهمانی ، فصل مسابقه قبل و بعد از تغییر اوضاع اعلام شده و دفتر مرکزی رئیس ملی مبارزه با تاج اعلام شده است.”
وی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان امسال سمیناری با موضوع قرآن کریم سمنان ، دفاتر اصلی گرمسار و دفتر قدرت و امور خیریه شهرستان مهدیشهر برگزار می کند.
حجت الاسلام نافری اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات به عنوان نماینده شهر خود به سطح منطقه پیوسته اند و برای اطلاع رسانی به نمایندگان ناحیه رقابت کرده اند.
وی گفت: قرآن کلمه خدای رحمت است و خواندن و نگاه کردن به آیات وی لکه را بر روی قلب از بین می برد و هنگام خواندن هر آیه ، شخص از نردبان معنوی عبور می کند.
مدیر گروه اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: اگر بتوانیم از قرآن آگاه تر شویم و تعالیم قرآن را در قلب خود تغییر دهیم ، زندگی و جامعه ما قرآنی خواهد بود و نور و معنویت در آن جریان می یابد.
وی افزود: براساس لیست رهبر معظم انقلاب ، بخش هایی که با قرآن آشنا هستند یادگیری ، تلاوت ، فهم معنا ، حفظ کردن و تفکر در قرآن است و باید تلاش کنیم در این زمان ها بیشتر از قرآن آگاه باشیم.
انتهای پیام