استان ها

مدیران باید از طرح‌های خلاقانه جوانان حمایت کنند

سرگرمی برای همه / گیلان فرماندار گیلان با اعلام اینکه توسعه از طریق توافق ، تعامل و هم افزایی حاصل می شود ، گفت: “مدیران باید از پروژه های خلاق جوانان حمایت کنند ، به آنها در بالغ شدن ، رسیدن به برنامه های خود کمک کنند.”

ارسلان زارع عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به استفاده از توانایی های جوانان به عنوان یک کلاس خلاقانه و پویا ، اظهار داشت: جوانان با انگیزه می توانند از طریق نوآوری و خلاقیت تغییراتی در اقتصاد ، توسعه ، توسعه و غیره ایجاد کنند.

فرماندار گیلان با اشاره به اعتماد دولت به توانایی جوانان ، افزود: “تجربه نشان داده است که جوانان مسئولیت پذیر این روزها حتی با سرمایه اندک ، در حل مشکلات در زمینه های مختلف متعهد هستند ، اما با سرمایه فکری و ایده های خلاقانه در اقتصاد”. تولید و خدمات وارد شده است ، آنها سودهایی را کسب کرده اند ، بنابراین دولت به آنها فضای بیشتری می دهد تا بتوانند نقش ایفا کنند.

زارع با اشاره به تلاش جوانان انقلابی در کرونا برای ساختن ماسک ، تجهیزات ویژه محافظت از پرسنل پزشکی ، گفت: در زمان بحران کورونا مجبور شدیم ماسک n95 را وارد کنیم اما به دلیل تلاش جوانان ، نیازی به واردات آن نداشتیم ، حتی خواستار صادرات بودیم. داشتیم علاوه بر این ، در میان بسیاری از موارد دیگر که وارد کننده آنها بودیم ، با تلاش شرکتهای دانش بنیان وفادار ، جوانان نوآور و کارآفرینان ، خودکفا شدیم.

زارع اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال یأس جامعه و ناامیدی جوانان است. “من ناامید شدم که مردم همیشه یکی از اهداف شیطانی دشمن هستند ، اما به دلیل حضور جوانان در هر زمینه ای ، توانستیم بر شرایط سخت غلبه کنیم.”

فرماندار گیلان با اشاره به اینکه توسعه از طریق توافق ، تعامل و هم افزایی انجام می شود ، تصریح کرد. مدیران باید از پروژه های خلاق جوانان حمایت کنند ، به بلوغ و رسیدن به برنامه های خود کمک کنند.

وی ادامه داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده ها و جوانان پرچم خدمات علیه “کورونا” هستند. “مشارکت آنها در تقویت همبستگی اجتماعی مؤثر بوده است.”

زارع با اشاره به اینکه چرخ تولید کشور در دست جوانان است ، گفت: “SMalt به رهبری جوانان باید برای تقویت فعالیت های خود تلاش کنند. در حال حاضر بیش از 100 کارگاه آموزشی در گیلان داریم که باید از این فرصت ها برای کشف استعداد استفاده کنند.” استفاده از آن ارجح است.

فرماندار گیلان با اشاره به اینکه اعلام مرحله دوم انقلاب بر توانمندسازی جوانان و نقش آنها تأکید دارد ، گفت: “اقدامات مختلفی در سطح ملی برای تقویت جوانان انجام شده است. اعضای سازمان جوانان گیلان باید برنامه های خود را در این زمینه به دبیرخانه گزارش دهند. پایین رفتن

وی با اشاره به هفته عروسی گفت: “برای گرامیداشت این هفته ، برای تشویق جوانان برای شروع یک خانواده ، برنامه های نمادین خوبی باید اجرا و ادامه یابد. “پیشنهاد عدم تقاضای طلاق در این هفته و برای اصناف مبنی بر عدم اهدای هدایا ، تصویب می شود.” علاوه بر این ، برنامه مشارکت برای اهدای به نیازمندان ، که بخشی از برنامه های کمیته امداد است ، باید به شدت اجرا شود.

زارع خاطرنشان کرد: برای ارتقاء فرهنگ ازدواج جوانان ، دستگاههای اجرایی باید برنامه های مختلف نمادین را در نظر بگیرند ، خاطرنشان کرد: دانشگاه گیلان ، دانشگاه آزاد با همکاری رادیو و تلویزیون باید برای هفته عروسی جلسات تبلیغاتی و میزگرد برگزار کند. اداره کل منتورینگ باید از بستر فضای مجازی استفاده کند تا در ترغیب جوانان به ازدواج ، قدم خوبی بردارد.

فرماندار گیلان با اشاره به اینکه اجرای برنامه های مهارت محور قبل ، حین و بعد از ازدواج می تواند بنیان خانواده را تقویت کرده و جوانان را ترغیب کند ، افزود: لازم است از توانایی های خیرخواهانه برای تسهیل ازدواج استفاده شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان برتر در عرصه های بین المللی مختلف باید با همکاری قوه مجریه مورد ارزیابی قرار گیرند ، افزود: باید اقدامات موثری برای رفع مشکلات ورزشکاران صورت گیرد و همچنین زمینه ایجاد نگرانی برای ورزشکاران و هواداران ورزش فراهم شود.

انتهای پیام: