بین الملل

شهردار واشنگتن: سربازان ارتش، بازیچه ترامپ شده‌اند

به گزارش خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه ، در مصاحبه ای ، شهردار پایتخت آمریکا با حمله به دونالد ترامپ و دولت وی برای اعزام نیروهای نظامی به این شهر برای اعتراض و استقرار تجهیزات نظامی در خیابان ها اقدام کرد.

به گفته هیل ، موریس بوزر ، شهردار واشنگتن ، رئیس جمهور آمریكا را به استفاده از نیروهای آمریكا برای ارعاب مردم در پایتخت متهم كرده است.

یک دموکرات بارها از تصمیم دونالد ترامپ برای استفاده از زور برای رانندگی خیابان ها در اطراف کلیسای قدیمی در پایتخت آمریکا برای گرفتن عکس های سوغاتی انتقاد کرده است.


موریل بوزر ، شهردار پایتخت آمریکا

وی در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی ، یک بار از رئیس جمهور و دولت فدرال ایالات متحده انتقاد کرد که نیروهای خود را برای اعتراض در این شهر و برای استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در خیابان ها فرستادند.

وی گفت: “ما شاهد حرکت ارتش آمریكا در جهات مختلف با مأمورین مینیاتوری برای ترساندن آمریکایی ها در واشنگتن بودیم.”

انتقاد رئیس جمهور آمریكا نسبت به شهردار پایتخت و اتهامات وی مبنی بر انجام اقدامات لازم برای “كنترل معترضین جلوی كاخ سفید” ، بوزر و ترامپ در روزهای اخیر بارها با هم درگیری كرده اند.

اظهارات شهردار واشنگتن در قبال ترامپ به دلیل اینكه برخی از ساكنان پایتخت و رسانه های آمریكایی پیشتر به شدت از نظامی سازی در خیابانها انتقاد كرده بودند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام: