استان ها

شانس حضور ۲۷ ورزشکار از استان آذربایجان‌غربی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین

به گزارش سرگرمی برای همه از آذربایجان غربیسجاد بیرامی در جلسه کارگروه ستاد بازی های آسیایی با اشاره به آخرین وضعیت ورزشکاران استان آذربایجان غربی برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین افزود: مسابقات

او اضافه کرد. این ورزشکاران در 12 رشته ورزشی ژیمناستیک، جانبازان، معلولان، اسکیت، بوکس، کبدی، تکواندو، دوچرخه سواری، شمشیربازی، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، وزنه برداری، تنیس حضور دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیان کرد. “آریا مام عبدالله” و “متین حاجین” به عنوان ورزشکار و “ناصر هوشیار” به عنوان مربی ولگرد سالن بدنسازی، “میلاد بقایی” و “علی حضرت” به عنوان ورزشکار. ورزشکاران «پری مرد میدان» به عنوان مربی در بوچیا، «آزاد همتین»، «سما شیخ بگلو» – سرسره سریع، و «حسین دانشور» در بوکس، شانس این ایالت برای حضور در بازی‌های آسیایی هستند.

به بیرام اضافه کرد. «محمدرضا شادرون»، «امید خجسته» و «وحیدرضا آنلاین» در رشته کبد، «مونا عبدی»، «مهران عباسی»، «علی بابازاده»، «رادین تکدیری»، «محمد فلاح» فهم «جهم» . مهدی تیمور در تکواندو، مسعود خاکی در جی ف اسماعیل فاطمه کارده در دوچرخه سواری، علی پاکدامن در شمشیربازی سکینه نوری، حسن جانفشان در تنیس روی میز، علی مومیر در برد. زهرا جعفری در رشته تیراندازی با کمان – جانبازان و رومینا زینلی – نیلی عطفی در رشته تنیس خاکی سایر ورزشکاران کشور – مربیان فرصت حضور در بازی‌های آسیایی را دارند.

او اضافه کرد. عزم هیئت های ورزشی منطقه ای اداره کل ورزش، جوانان و جوانان حضور پررنگ ورزشکاران منطقه در بازی های آسیایی است که می توانند در سراسر کشور و منطقه به کسب مدال افتخار کنند.

رئیس ورزش و جوانان آذربایجان غربی دلسوزی و احساس مسئولیت را از ارکان اصلی ارتقای رشد و توسعه ورزش منطقه دانست. اردوها و مسابقات، هیئت های منطقه ای مربوط می شود. ماند به ایجاد شرایطی که برای ورزشکاران راحت و بدون دغدغه باشد توجه دارد و اداره کل ورزش و جوانان مانند همیشه از همه ورزشکاران برای پیروزی حمایت خواهد کرد. افتخار و احترام.

48: