استان ها

۸۲۴ فارغ‌التحصیل دانشگاهی در شرکت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مشغول به کارند

به گزارش سرگرمی برای همه از آذربایجان غربی“هوعلامرضا منصورفر در جمع خبرنگاران” با اشاره به ایجاد 69 هسته و زیرمجموعه فناوری در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری دولتی ، گفت: تعداد کل شرکت های دانش بنیان منطقه 39 شرکت می باشد که از این تعداد 22 شرکت دانش بنیان در پارک عضویت دارند که این رقم برای منطقه بسیار ناچیز است تعداد شرکت های دانش بنیان در منطقه باید افزایش یابد.
منصورفر افزود زیرمجموعه ها ، تعداد کارکنان افزایش می یابد. “
وی گفت که کل فروش آن واحدها در سال گذشته بالغ بر 130 میلیارد درام بوده است.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی توضیح داد که شرکت های مستقر در این پارک بر اساس ایده های جدید طراحی شده اند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سقف وام های ارائه شده به دپارتمان های فناوری داده به 2 میلیارد ریال افزایش یافته است ، توضیح داد. مخفف حمایت مالی است.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حضور من در پارک اقدامات مناسبی از جمله ایجاد کارخانه نوآوری در ارومیه ، ایجاد صندوق تحقیق و فناوری در منطقه و ایجاد مرکز رشد انجام شد. سه شهر خوی ، میاندوآب و ماکو ، که در تلاش برای ایجاد پردیس فناوری در خوی هستند ، از جمله این رویدادها هستند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی همچنین چالش های پیش روی این مجموعه را تشریح کرد. مشکل اشتغال جوانان و بهبود زندگی مردم است. فعالیت های واحدهای تولیدی در زمینه این موضوعات نقش اصلی را ایفا می کند و محصولاتی که شامل فعالیت های دانش بنیان در زمینه تولید می شوند ، موتورهای توسعه اقتصادی ما خواهند بود.
منصور فر ادامه داد.
او اضافه کرد. از موقعیتی که این واحدها مستحق آن هستند. “
به گفته منصرففر ، شرکت های تحت پوشش پارک با بخش های مختلف ایالت ، سازمان ها همکاری می کنند ، شرکت های فناوری ما محصولات خود را در مناطق دیگر به فروش می رسانند و از آنها نیز استقبال می شود.

48: