عمومی

آذربایجان غربی درشرایط اضطرار قرارگرفت/ظرفیت بیمارستانها تکمیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جواد آقازاده عصر شنبه در جلسه اضطراری برای بررسی اوضاع کوئید 19 وی برای مبارزه با پراناک در استان واقع در منطقه دانشگاهی استان افزود: “طی چهار هفته گذشته ، در آذربایجان غربی در تعداد افراد بستری و متوفی وضعیت پایداری ایجاد شده است ، اما در روزهای اخیر این روند به سرعت در حال رشد است.”

وی با اعلام هشدار جدی در مورد تعداد افراد بستری در منطقه ، افزود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مورد رشد بیماران کوئید 19 در منطقه گفت. تعداد افرادی که در این منطقه با سندرم حاد تنفسی بستری شده اند 645 نفر بود که 390 نفر مشکوک به این بیماری هستند. کوئید تعداد 19 نفر وجود دارد.

جاواد آقازاده در مورد افراد بستری افزود. 148 نفر در اداره استان بفرمایید سی: شما 39 نفر در بیمارستان بستری شدند تهویه کننده هوا مرتبط تعداد افراد آلوده و بستری در منطقه در حال افزایش است.

او از تعداد کشته شدگان صحبت کرد کوئید 19 اشاره کرد. در تاریخ 28 سپتامبر ، 8 نفر آلوده شدند کوئید 19 درگذشت. تعداد کل مرگ و میرها در این منطقه به 958 مورد رسیده است.

آغازاده ، مرکز افزایش تعداد افراد فوت شده در بیمارستان در منطقه ، گفت. “مرکز افزایش تعداد بیماران بستری و فوت شده در منطقه در حال تغییر است به طوری که در زمان های مختلف در شهرهای خوی ، بوکان و مهاباد بیشترین بستری و کشته شده ترین افراد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مورد بدبختی بیماران افزود. طبق مطالعات انجام شده ، وضعیت افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند وخیم تر است. »

آقازاده در مورد کاهش حساسیت عمومی کوئید 19 گفت. حساسیت مردم و مسئولان کوئید 19 نفر کاهش یافته و تعداد بیماران را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در منطقه به 20 درصد کاهش یافته است ، خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد بیماران در منطقه ، ظرفیت بیمارستان ها رو به اتمام است. ظرفیت های بیمارستان های طالقان ، مطهر ، امام خمینی و امام رضا (ع) در ارومیهع) تموم میشه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنین در مورد افزایش بیماران بستری در ارومیه گفت. وی افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد بیماران بستری در این منطقه در ارومیه هستند.

ابراهیم حسنی در مورد تمایل به افزایش تعداد بستری در منطقه افزود. از 10 سپتامبر تعداد کل بستری در منطقه در حال افزایش است ، بنابراین تعداد بستری در این منطقه که در 11 سپتامبر 84 بود ، در 19 سپتامبر به 106 بستری رسید و این تعداد در حال افزایش است.