استان ها

تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی داریم

سرمربی تیم فوتبال

سرمربی “فولاد مبارکه سپاهان” ایران در نشست خبری پیش از دیدار با “پختاکور” گفت. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته گرایش خوبی داشتیم، سال‌ها در بازی‌های آسیایی بازی کردیم، سه چهار شرایط خوب نداشتیم. ما سال ها در بازی ها نبودیم، اما باز هم یکی دو سال است که جلو می رویم و سازماندهی باشگاه خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری «سرگرمی برای همه» از اصفهان. محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پاختاکور ازبکستان در اولین بازی گفت: ما چندین بازی از این تیم را دیده ایم و تجربه چندین ساله من در بازی های آسیایی به من یادآوری می کند که اولین بازی در این مسابقات مهم ترین بازی است. هفته لیگ قهرمانان آسیا.

“می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. پاختاکور همیشه برای قهرمانی ازبکستان رقابت می کند. این تیم قهرمانی های زیادی دارد، بازیکنان خوب و کادر فنی که توانسته اند تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنند. به همین دلیل است. این بازی برای ما بسیار مهم است. ما هر کاری می کنیم تا بازی خوبی را نشان دهیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال «سپاهان» گفت. تیم «پختاکور» بازیکنان تاثیرگذاری دارد، نسبتا قوی است، فوتبال خوبی نشان می دهد، از نظر تاکتیکی تیم قدرتمندی است، کار تیم های رقیب را سخت می کند.

نویدکیا در خصوص آماده سازی تیمش گفت. تمرینات خوبی داشتیم و شرایط خوبی داشتیم. در چند هفته گذشته بازی های بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی کشورمان انجام دادیم، امید زیادی داریم که خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

او اضافه کرد. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشتیم، سال‌ها در بازی‌های آسیایی بازی کردیم، سه، چهار سال شرایط خوبی نداشتیم، در بازی‌ها نبودیم، اما دوباره داریم جلو می‌رویم. یکی دو سال است و سازماندهی باشگاه خوب است.

سرمربی “سپاهان” در پایان گفت. شاید در 12 سال اخیر 9 یا 10 سال برای سپاهان در بازی های آسیایی بازی کردم، به عنوان بازیکن تجربه زیادی دارم اما به عنوان سرمربی این مال من است. برای دومین بار تیم را هدایت کرد. برای اولین بار این یک تجربه بسیار خوب برای من است.» و مطمئنم با کمک هم تیمی ها و بچه هایمان سعی می کنیم شرایطمان را بهتر از قبل کنیم.

انتهای پیام: