استان ها

کلانتری: بازیکنانمان مقابل آلومینیوم جسورانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاس گفت. “بازیکنان ما واقعا شجاعانه بازی کردند، آنها اعتماد به نفس خوبی دارند، زیرا ما پاس می دهیم و در تمام نقاط زمین نرم بازی می کنیم.”

به گزارش سرگرمی برای همه، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال “فجرسپاس” پس از شکست یک بر صفر در بازی مقابل “آلومینیوم” گفت. به حریف تبریک می گویم، امیدوارم همچنان بتوانند در بین بهترین تیم های لیگ قرار بگیرند.» می دانستیم بازی سختی است اما برای هر دو طرف سخت بود. ما رقیب آسانی نبودیم که به اینجا بیاییم و به راحتی ببازیم و برویم. ما نشان دادیم که در نیمه اول بازی شجاعانه ای داشتیم. ما دنبال کار دفاعی نبودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که خوب بازی کردند. ما از جلو کار کردیم، فشار آوردیم، موقعیت ایجاد کردیم.

او ادامه داد. نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود، تاکتیک‌ها و کاری که انجام دادیم خوب بود زیرا نمی‌توانیم چنین بازی‌هایی را در خانه انجام دهیم. در نیمه دوم در 15 دقیقه اول تیم حریف ما را تحت فشار قرار داد و سیستم را تغییر داد و سپس سیستم را تغییر دادیم تا بتوانیم جلوی حملات حریف را بگیریم و به شرایط خوب خود برگردیم. بازی متعادل بود تا اینکه حریف خطرناک در دو صحنه ظاهر شد، روی یکی از دو گل گلزنی کرد. خداوند به ما توفیق دهد تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و آنها را برطرف کنیم. ما چندین بار در دروازه آلومینیوم ظاهر شدیم و می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اما در ضربات پایانی خوب نبودیم.

سرمربی تیم فجرسپاسی با اشاره به اینکه تیمش اعتماد به نفس خوبی دارد، گفت: ما از داخل دروازه بدون اینکه بازیکنانم زیر توپ بازی کنند پاس می دهیم. ما خوب هستیم، اما باید در فینال خیلی بهتر باشیم. حملات و خط حمله.” امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم. بازیکنان ما واقعا شجاعانه بازی کردند، این را نشان دادیم، اما بازی در نیمه دوم سخت شد. وقتی سیستم را عوض کردیم، همه چیز بهتر شد، اما می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. در این چند بازی کمتر تیمی مقابل تیم آلومینیوم بازی کرده است.

انتهای پیام: