اجتماعی

تصمیم گیری نهایی برای تعطیلی فردا در ساعت ۲۲ امشب/لغو بازی پرسپولیس و آلومینیوم

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود فردا (19 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود لغو شد.

به گزارش سرگرمی برای همه، کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز با حضور استاندار تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.

از دیگر تصمیمات این نشست، نیاز به آمادگی کامل دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، آمبولانس ها، هلال احمر و همچنین تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس تا امشب اعلام می شود.

به بیماران تنفسی توصیه شده است از مسافرت در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه، محسن منصور استاندار تهران در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در خصوص تصمیمات اخیر این کمیته در خصوص افزایش ریزگردها در استان تهران توضیحاتی ارائه کرد. کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با تجهیزات مناسب راه اندازی شده، آخرین اخبار آلودگی هوای تهران بررسی و گزارش هایی ارائه شده است.

او اضافه کرد. شاخص 430 می گوید: وضعیت فعلی آلودگی هوا خوب نیست، اما این آلودگی رو به کاهش است. در فصل سرد.” اما در هر صورت سلامت شهروندان را تهدید می کند.

منصوری ادامه داد. “در طی یکی دو ساعت گذشته، شاخص آلودگی هوا به دلیل وزش باد کاهش یافته است. پیش بینی های هواشناسی اسن و هواشناسی احتمال بارش باد و باران را نشان می دهد که می تواند آلودگی هوا را بیشتر کاهش دهد.”

او اضافه کرد. جمع بندی نهایی برای پیش بینی دقیق سامانه های مانیتورینگ نقشه های ماهواره ای به ساعت 22 امشب موکول شد تا تصمیم نهایی در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی گرفته شود و از طریق رسانه ها به شهروندان اطلاع رسانی شود. بدون شک فردا شاهد کاهش آلودگی و بهبود عدد شاخص خواهیم بود اما با این وجود هوای خوبی نخواهیم داشت.

منصور با اشاره به مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران یادآور شد. مسابقه فوتبال فردا در تهران یعنی بازی پرسپولیس – آلومینیوم برای حفظ سلامت لغو می شود. بازیکنان و طرفداران. ممنوع می شود و سازمان های امدادی از جمله آمبولانس، هلال احمر، بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در آماده باش کامل خواهند بود.
انتهای پیام: