اجتماعی

آغاز غربالگری عمومی از فردا در کرمانشاه/بررسی ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱

وزیر امور داخلی با اشاره به آغاز طرح بازرسی عمومی در استان کرمانشاه از فردا گفت: “طرح ممنوعیت خودروهای شخصی پس از ساعت 9 شب مورد بازنگری قرار گرفت و برای تصمیم گیری نهایی به ستاد تاج ملی ارسال شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، ابورولا رحمانی فضلی در جلسه اردوگاه ضد اعتصاب کرونا به خبرنگاران گفت. “موضوع معاینات عمومی ، که طی دو هفته گذشته با کمک وزارت بهداشت و بسیج انجام شده است ، از فردا انجام می شود. این برنامه ها به مناطق تقسیم می شوند.

او اضافه کرد. آژانس هایی مانند بسیج ، شهرداری ها ، هلال احمر ، مساجد ، ایالت ها و افراد محلی در غربالگری عمومی شرکت می کنند و این پروژه از فردا در ایالت اول کرمانشاه اجرا می شود.

او ادامه داد. “برنامه ریزی شده است که با انجام این معاینه تعداد بیماران و همچنین پذیرش در بیمارستان ها کاهش یابد.” بدون شک برای دستیابی به این دو هدف مهم ، نظارت عمومی لازم است. ما می توانیم آن را در برنامه تعیین شده توسط وزارت بهداشت انجام دهیم ، امیدواریم که همه در این زمینه همکاری کنند. در عین حال ، ما از همکاری شهروندان تا به امروز قدردانی می کنیم.

وزیر امور داخله در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه طی دو هفته گذشته میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی به 46 درصد رسیده است ، گفت. “در گزارش ارائه شده در جلسه امروز ، میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی به 70٪ رسیده است. از فردا ، شهرهای جدیدی که محدودیت ها در آنها اعمال می شود ، قطعاً اقدامات لازم را انجام می دهند ، از ساعت 6 بعد از ظهر ، به جز مشاغل سطح 1 ، این محدودیت ها برای آنها اعمال می شود.

رحمانی فضلی همچنین درباره ممنوعیت ورود خودروهای شخصی پس از ساعت 9 شب گفت.

او تاکید کرد. “همه سازمان های نظامی و انتظامی با ما همکاری خوبی دارند. امیدوارم با این همکاری بتوانیم بر مشکل ویروس کرونا غلبه کنیم.” البته ، وضعیت فعلی برای هیچ کس خوشایند نیست ، ما باید سعی کنیم از جهان ، تجربه ملی ، تمام دانش خود برای مبارزه با این ویروس استفاده کنیم.

او ادامه داد. “من از همه کادر پزشکی ، کادر پزشکی تشکر می کنم.” من همچنین از رسانه ها تشکر می کنم که به میدان آمدند و در این مسیر بهتر به ما کمک کردند. مناطق ، شهرها ، شهرها و بخشها باید جلسات خود را در ستاد منطقه پیگیری کنند ، اجرای مصوبات را در دستور کار قرار دهند و هر روز به ستاد گزارش دهند. البته برخی گزارش ها به صورت هفتگی ارائه می شود.

وزیر امور داخلی تأکید کرد که کمیته های ستاد ملی باید گزارش ها را برای اجرای صحیح مصوبات به ستاد مقابله با اقدامات کرونا ارسال کنند تا گزارش ها مورد بازبینی قرار گیرند.

انتهای پیام: