عمومی

سیاسی کردن کرونا به نفع کسی نیست



با این وجود ، علاوه بر نشان دادن ادامه کارزار انتخابات و شلیک از راه دور ، شاهد مشخص شدن تعدادی از اعضای پارلمان یازدهم و مخالفان دولت هستیم که نشان می دهد آنها از توانایی های کشور و هر سه نیرو خبر ندارند. بله

دولت و نیروهای دیگر نمی توانند به تنهایی با کورونا مبارزه کنند. کشور به منابع مالی احتیاج دارد. سیاستمداران باید بدانند که وقتی با موضوعی غیر عادی روبرو می شوند ، باید درباره موقعیت خود تجدید نظر کنند. در حال حاضر دولت برای مقابله با تاج پول از صندوق ارزی این کشور وام می گیرد و ذخایر صندوق محدود است.

از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با فساد از مسئولان و کارشناسان تشکیل شده و خرد و پایه علمی بر این جلسه حاکم است. بنابراین ، ما باید از سیاسی کردن تصمیمات این ستاد خودداری کنیم و مطابق تصمیمات آنها عمل کنیم.

در این شرایط به همکاری و همدلی همه اعضای جامعه نیاز است. با ماندن در خانه ، مردم تمام تلاش خود را برای شکستن زنجیره کرونا انجام می دهند و من به احزاب سیاسی توصیه می کنم که از تفکر و شعارهای ایده آل گرایانه دور بمانند تا به نوبه خود تاریخی کرونا باشد.

* عضو حزب ائتلاف اسلامی

27215


کلیه محتوای این سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.