بین الملل

من در حال فکر کردن برای محدود کردن محدودیت های عید پاک هستم! / مرگ سه برابر کرونا در آمریکا


به گزارش گروه بین الملل آنا ، نیویورک تایمز ، دونالد ترامپ با هشدار درباره “شدیدترین هفته” با افزایش شمار کشته ها به دلیل کرونا ، موقعیت خود را تغییر داد. برای عید پاک در کلیسا شرکت کنید.

وی گفت عید قربان برای آمریکایی های محروم از تظاهرات گسترده ، یک روز “غم انگیز” خواهد بود. ترامپ که گفته بود می خواهد برای عید پاک قواعد فاصله های اجتماعی را پایان دهد ، به مشاوران خود گفت که “ما می توانیم به افراد خارج از کلیسا اجازه دهیم که این مراسم را از فاصله بسیار زیاد تماشا کنند.”

بیش از 8000 نفر در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند

تاکنون 8454 نفر در اثر ویروس کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند ، اما کاخ سفید تخمین می زند حداقل 100000 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند. در 24 ساعت گذشته ، 280 نفر بر اثر تاج درگذشت.

دکتر دبورا بركس ، هماهنگ كننده کاخ سفید گفت: “دو هفته آینده بسیار مهم است.” وی گفت: “در این مدت به فروشگاه های مواد غذایی نروید ، به داروخانه ها بروید و تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت خانواده و دوستان خود انجام دهید.” “این بدان معنی است که همه باید فاصله 6 فوت (حدود 1 متر 80 سانتی متر) را رعایت کنند و مرتباً دست خود را بشویند.”

اوج تلفات در سازمان غذا و داروی نیویورک / ایالات متحده ، سخنان ترامپ را تأیید نمی کند

دفتر Brexit ، Health and Evaluation تخمین می زند که تعداد تلفات Quaid-19 در شش تا هفت روز آینده در دیترویت ، نیویورک و لوئیزیانا ، جایی که کرون در حال حاضر شایع ترین است ، بیشترین تعداد را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

توصیه شگفت انگیز ترامپ به فرمانداران در برابر کرونا / برنده جایزه نوبل: آمریکایی ها فقط برای درآمدزایی پول می گیرند

از سوی دیگر ، ترامپ دیروز گفت دولت فدرال مقدار ملی داروی ضد مالاریایی “هیدروکسی کلروکین” را در یک انبار استراتژیک ملی ذخیره کرده است. وی نسبت به پتانسیل دارو در معالجه بیماران مبتلا به کرونا خوش بین بود و گفت که در صورت لزوم خود دارو را مصرف می کند. با این حال ، مطالعات بالینی کوچک تأثیر کمی بر روی دارو نشان داده است ، و حتی سازمان غذا و دارو تأثیر آن را در درمان بیماری عروق کرونا قلب تائید نکرده است.

فاجعه بیمارستان بروکلین / مرگ و میر 2000 در تنها یک هفته

هفته گذشته ، بحران کورونا بیمارستان های نیویورک را در بر گرفت و باعث کشته شدن بیش از 2،000 نفر شد. فرماندار شهرستان هشدار داد كه ظرف مدت چند روز امكانات پزشكي و تجهيزات حياتي كافي خواهد بود و پس از آن كمبودي وجود خواهد داشت. شهردار خواستار اعزام پزشکان بیشتر شد و مسئولان بیمارستان و رهبران سیاسی اذعان داشتند که اوضاع رو به وخامت است.

آمار تلفات در بیمارستان بروکلین در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است. هفته گذشته ، تعداد کشته شدگان کرونا در بیمارستان بروکلین سه برابر شد.

مقامات بیمارستان بروکلین تخمین می زنند که یک سوم پزشکان و پرستاران بیمار هستند.

در حال حاضر بیمارستان از لباس محافظی برای کادر پزشکی ، داروهای آرام بخش برای بیماران و داروهای فشار خون برخوردار نیست. فاجعه و فوریت بیمارستان هنگامی که تصویری از اجساد قربانیان که توسط کامیون لیفتراک به داخل یک تریلر یخچال دار منتقل می شدند ، به خوبی درک شد. برخی پرستاران به طور همزمان از پنج بیمار مبتلا به Govid-19 مراقبت می کنند و استاندارد آن فقط دو است.

تهدید بی امان Corona در ایالات متحده ، خیابان ها را خالی کرده ، قفسه های فروشگاه را خالی کرده و اقتصاد و خانه های مردم آن را نابود کرده است.

قرنطینه احتمالاً در انگلیس تا ژوئن ادامه خواهد یافت

در انگلیس ، مشاور عالی پزشکی دولت هشدار داده است كه این كشور در حال حاضر قادر به لغو قوانین قرنطینه تا ژوئن نیست. نیال فرگوسن افزود: ما باید برای لغو برخی از قوانین محدودکننده حداقل تا پایان ماه مه اقدام کنیم و روی آزمایش پزشکی متمرکز شویم.

تعداد کشته شدگان تاج اخیر در انگلیس 41903 و تعداد کشته ها 4313 نفر است.

دلیل آمار بالای کرونا در فرانسه

در فرانسه 89953 نفر به بیماری انسداد قلب و عروق کرونا مبتلا شده اند و 7560 نفر درگذشت. آمار تلفات زیاد در فرانسه ناشی از اعلام اخیر دولت فرانسه است که علاوه بر تعداد کشته شدگان در بیمارستان ها ، تعداد قربانیان کرونا در خانه ها و خانه های سالمندان افزایش یافته است. پیش از این ، رئیس بیمارستان های این کشور گفته بود که بیمارستان های فرانسه قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود.

کارخانه های موشکی رژیم صهیونیستی به کارگاه های تنفس مصنوعی تبدیل شده اند

Corona همچنین در صدر سرزمین های اشغالی قرار دارد. وزارت بهداشت اسرائیل شب گذشته اعلام کرد 262 نفر دیگر آلوده شده اند و آمار کشته شدگان به 46 نفر رسیده است.

گزارش پنهانی در پارلمان رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اسرائیل تجهیزات پزشکی کافی برای کار با کورونا ندارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی مجبور شد استفاده از موشک ها را به یک کارخانه تولید تبدیل کند.

عدم وجود کیت تست کورونا در غزه

در نوار غزه که به دلیل محاصره اسرائیل چندین سال است که حداقل امکانات پزشکی در آن وجود ندارد ، وزیر بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که امکانات آزمایش کورونا در نوار غزه بسیار محدود است و تنها طی چند روز ملاقات خواهد کرد. اشرف القدرا افزود: غزه فوراً به 140 تختخواب ویژه و 100 واحد تنفس مصنوعی نیاز دارد.

اشرف القدر ، وزیر بهداشت غزه

وی از سازمان های بین المللی خواست تا برای رفع نیازهای فوری نوار غزه با مسئولیت پذیری رفتار کنند. تا به امروز ، پنج نفر از 12 نفر در نوار غزه بهبود یافته اند.

در چین تنها سه نفر در 24 ساعت گذشته قرارداد تاج را امضا کرده اند

آمارهای جدید در چین نشان می دهد که روز گذشته تنها سه نفر در اثر بیماری قلبی کرونا جان خود را از دست دادند و هم اکنون کمتر از 1500 شریان کرونا در این کشور وجود دارد. مقامات چینی که امیدوارند ویروس coronavirus در اوایل این ماه کند شود ، نگران هستند که با ادامه کار فعالیت های بیشتر در این کشور ، مردم خارج از کشور آلوده می شوند.

انتهای پیام 4106 در ثانیه است


انتشارات سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.