عمومی

آمادگی برای محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،

علیرضا رایس ، معاون وزیر بهداشت ، در برنامه عصر سرگرمی برای همه گفت. یک عامل نمی تواند بیماری های قلبی عروقی را کنترل کند ، برای محدود کردن بیماری های قلبی عروقی باید چندین فاکتور را ترکیب کرد.
او اضافه کرد. “محدود کردن بیمارستان ها به یک نفر برای کند کردن زنجیره بیماری.”
رایس با اشاره به اینکه هفت برنامه داریم ، گفت: “یکی از برنامه های ما اجرای محدودیت های هوشمند است.” این برنامه به بررسی شهرها و تعیین محل شیوع آن می پردازد. شهرها در یک یا دو حالت به زرد ، قرمز و سفید و معمولاً قرمز تقسیم می شوند.

وی گفت: “یکی از برنامه ها افزایش تعداد آزمون ها است اما برنامه آزمون نیاز به بودجه دارد. دولت اخیراً بخشی از این بودجه را تأمین کرده است.”
او اضافه کرد. “از چهارشنبه تا جمعه آینده ، یعنی ده روز ، محدودیت ها برای ارزیابی ها اعمال می شود.”
معاون وزیر بهداشت گفت. “اگر محدودیت های بیشتری لازم باشد ، اعمال می شود. این وضعیت طولانی تر خواهد شد.”

علیرضا رایس اضافه کرد. “هر هفته جلسه ستاد ملی برگزار می شود ، ما می توانیم هر هفته تصمیمات جدیدی برای برخی از شهرها بگیریم.”
معاون وزیر بهداشت گفت. “مردم باید برای محدودیت های بیشتر آماده شوند.”
رئیسی افزود. اعلامیه تعطیلات به خوبی اجرا نشده است. تعطیلاتی که پر از پیچیدگی باشد نه سرگرم کننده است و نه راحت. بیشتر مهمانی ها باعث بیماری در اطراف می شوند.
او گفت. “امروز اولین جلسه اردو بود ، تصمیمات خوبی گرفته شد. و ما سعی داریم همین اردو را در مناطق تحت ریاست استاندار برگزار کنیم تا مصوبات اردوگاه به صورت قابل قبولی انجام شود.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز گفت.
او اضافه کرد. “ستاد ایالت کرونا بیش از 90٪ محدودیت را اعلام کرده است.
شهریاری با اشاره به محدودیت های بیمارستان دولتی گفت: “ما از شهر ارومیه می خواهیم محدودیت های قلبی عروقی خود را افزایش دهد.”

استاندار خوزستان هو اولامرضا شریعتی نیز گفت: “مسجدسلیمان و اهواز در محدودیت های تاج قرار گرفته اند ، آمادگی لازم برای اجرای محدودیت ها فراهم شده است.

سید علی آقازاده ، استاندار استان مرکزی ، با بیان اینکه تعداد تلفات در این استان تاکنون 876 نفر بوده است ، گفت: باید محدودیت های بیشتری اعمال شود.
او اضافه کرد. اراک ، صاد و دلیجان سه شهر مهم استان هستند.
فرماندار ایالت مارکاس گفت. “ما سه هفته پیش محدودیت های تاج را افزایش دادیم.”