اجتماعی

تشدید محدودیت‌های کرونایی در اروپا

تعدادی از محدودیت های جدید ویروس کرونا برای مهار موج دوم ویروس کرونا در کشورهای اروپایی اعلام یا اجرا شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، پیش از این که تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در جهان بیش از 1.3 میلیون نفر باشد ، محدودیت های جدید بیماری کرونا در تعدادی از کشورهای اروپایی ، از اتریش تا یونان ، از ایتالیا تا پرتغال اعلام یا اجرا شد.

بیش از 54 میلیون نفر در سراسر جهان با Covid-19 ، یک بیماری که به سرعت در حال رشد در ایالات متحده و اروپا است ، تشخیص داده شده و دولت ها را مجبور به اعمال محدودیت های جدید با وجود تأثیر اقتصادی می کند.

اتریش یکی از معدود کشورهای اروپایی است که شاهد افزایش شیوع این بیماری است ، بنابراین مدارس و مغازه ها از سه شنبه تعطیل می شوند ، تنها دو هفته پس از اعمال محدودیت های جزئی.

سباستین کورز ، صدراعظم اتریش در یک کنفرانس خبری گفت: “بسیاری هنوز معتقدند که شیوع آن در مدارس ، مغازه ها و مراکز خدمات رخ نمی دهد.” اما حقیقت این است که 77 درصد از عفونت های جدید دیگر قابل تشخیص نیستند. به این معنا که دیگر مشخص نیست که این شیوع در کجا اتفاق افتاده است.

در یونان ، که به دنبال شیوع Covid-19 ، سیستم بهداشت ملی تحت فشار است ، به دلیل محدودیت های ترافیکی ، همه مدارس شبانه تعطیل می شوند

در ایتالیا محدودیت های بیماری کرونا تشدید شده است ، و چندین شهر و منطقه به گروه “منطقه قرمز” اضافه شده اند. به گفته وزیر بهداشت ایتالیا ، هیچ راهی برای کاهش تعداد مرگ و میر وجود ندارد.

همچنین روز شنبه ، محدودیت های جدیدی در اوکراین اعمال شد ، بر اساس آن تمام مراکز اقتصادی و مشاغل غیرضروری در تعطیلات آخر هفته تعطیل شدند.

اعتراضات به استفاده اجباری از ماسک در چندین شهر آلمان برگزار شد و پلیس حدود 1000 نفر را در فرانکفورت آب پاشید.

به گزارش ژاپن تودی ، از طرف دیگر ، حدود 1500 نفر در شهر نیس فرانسه به خیابان ها ریختند و خواستار محدودیت های هماهنگ تر برای مبارزه با Covid-19 شدند.

انتهای پیام: