اقتصادی

محدودیت های کرونایی برای سفرها ادامه می یابد؟

پس از کاهش 30 درصدی در ترافیک جاده ای ، تعداد مرگ و میرهای قلبی عروقی روزانه از حدود 500 مورد به 178 نفر افزایش یافته است. آیا این محدودیت ها برای کاهش مسافرت و کنترل بهتر و تاج در کشور ادامه دارد؟

به گزارش سرگرمی برای همه ، علی رغم آمارهای متعدد از وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت بهداشت ، آموزش پزشکی ، راه و شهرسازی ، آمارها نشان می دهد که مردم در نیمه تعطیلات سال جاری سفر می کنند. البته آنها در حال عزیمت بودند ، البته رعایت نکردن موارد دیگر منجر به افزایش عفونت و مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا شد. کار به جایی رسید که طبق اطلاعات منتشر شده در 17 نوامبر سال جاری ، بیش از 486 نفر جان خود را از دست داده اند که بالاترین تعداد قربانیان کرونا ایرانی است.

به دنبال وخامت اوضاع ، شایعاتی مبنی بر اعلام محدودیت های جدید ستاد ملی مبارزه با فساد ، شامل محدودیت در ترافیک درون شهری و برون شهری ، که از اول دسامبر اعمال شده بود ، وجود داشت. برای رانندگان متخلف ، جریمه ای تا سقف یک میلیون درام برای انتشار ویروس کرونا در نظر گرفته شد.

این حادثه منجر به کاهش تعداد مسافران در حمل و نقل عمومی شده است ، زیرا به گفته محمد اسلامی وزیر راه ، تعداد مسافران در هفته های اخیر 30 درصد کاهش یافته است.

وی در مصاحبه با سرگرمی برای همه گفت: آمارها نشان می دهد که جریان مردم در حمل و نقل عمومی در حال کاهش و ادامه است ، و در این مدت تعداد قطارها ، هواپیماها و اتوبوس ها با نسبت مشخصی کاهش یافته است. ترافیک جاده ای نسبت به سال قبل 30 درصد کاهش یافته است.

وزیر راه و وزیر شهرسازی گفتند. “اگر سال گذشته ، در شرایط عادی ، او 330 ماشین در ساعت رانندگی می کرد ، اکنون این تعداد به حدود 220 تا 230 وسیله نقلیه رسیده است.”

به نظر می رسد این کاهش ترافیک در کاهش میزان مرگ و میر ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب تأثیر داشته است ، زیرا طبق آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در 24 ساعت گذشته بیش از دو نفر تلفات جانی داشته اند. و یک شبه به 178 نفر کاهش یافت. اکنون که وزارت راه و شهرسازی آماده اعمال محدودیت های سفر در هفته های آینده است ، باید دید آیا ستاد ملی کرونا به اعمال این محدودیت ها برای کنترل تلفات این بیماری در کشور ادامه می دهد یا خیر. بودن؟

انتهای پیام: