عمومی

سوالاتی که مسئولان باید درباره آن به مردم پاسخ بدهند

س importantال مهم این است که اگر این تحریم ها و تجاوزات از نظر مسئولان جدی است ، چه اقداماتی برای خنثی سازی آنها انجام داده اند؟ اگر اقدامی جدی انجام نشود ، معلوم می شود که امیدی پنهان برای کری مانند اوباما بهتر یا بدتر وجود دارد و اگر چنین باشد ، باید منتظر کلاهبرداری های دیگر بیشتر و بیشتر از آنها باشیم. اگر بله ، کسی به انتظار برای انزال پس از زایمان فکر نمی کند؟ آیا ماهیت مکالمات آنها چنین تصوری را القا نمی کند؟

ما بسیار شنیدیم که به ایالات متحده اعتماد نداریم ، حتی رئیس جمهور در جلسه با رهبری گفت که ما درک کردیم هیچ کس به ما کمک نمی کند ، ما باید روی دو پای خود بایستیم ، این بدان معناست که ما باید اقدامی انجام دهیم. علیه تحریم های یک جانبه خیانت آمیز آمریکا. این اساسی بود.

کشورهایی مانند کشور ما مجازات شده اند ، مانند چین ، روسیه ، پوتین یا رئیس جمهور چین. در تحریم ها چه پیشرفتی حاصل شده است؟ ما چه کرده ایم؟ آیا می توانیم سر خود را بالا بگیریم ، به دولت های جهان ، ملت خود ، خدا پاسخ دهیم؟ ما چقدر در کشور کم داریم که اینقدر به آن نیاز داشته باشیم؟ چقدر از امکانات خدادادی با نیروی انسانی ماهر و غیر ماهر استفاده کرده ایم؟
در زیر مواردی است که مسئولان باید با حفظ حق بازجویی برای مردم توضیح دهند:

1. از نظر تولید ، افزایش تولید – شعار پرواز ، چه اقدامات مثبتی در سطح جهانی نسبت به سایر کشورها از جمله کشورهای منطقه انجام شده است که می توان نام برد؟ از اجرای رسوایی اصل 44 مشخص است ، روشن است که موانع زیادی در راه تولید وجود دارد.

2- وابستگی به دلار که مورد شعارهای بسیاری بوده است تا چه حد محقق شده است؟ ما که شدیدترین و شدیدترین مجازات ها را داشتیم ، باید با قطع روابط ، کشورهای دیگر را تشویق می کردیم.

3. بیکاری و اشتغال نسبت به گذشته چقدر افزایش یافته است؟ چقدر اشتغال فعال حاصل شده است ، چقدر به آن امید می رود؟

4. خام فروشی ، که آفت اصلی کالاهای صادراتی است ، و از طرف دیگر ، تولید کالا می تواند نرخ ارز خوبی داشته باشد ، تا چه میزان و برای چه کالایی ارائه می شود؟

5- چه محصولاتی برای تکمیل زنجیره تولید به ویژه محصولات استراتژیک صادراتی ، به ویژه کشاورزی تکمیل شده است؟

6- پایان خطوط حمل و نقل (زمینی ، هوایی ، دریایی) که فقط می تواند کشور را از بسیاری جهات از وابستگی خلاص کند ، چقدر دور است؟

To- بازاریابی برای فروش کالاها ، به ویژه به بخش خصوصی ، به ویژه به کشورهای منطقه ، تا چه اندازه انجام شده است؟ چند درصد از آنها توانسته اند با دفاع از این بازاریابی ، به یک بازار دائمی برای کشور تبدیل شوند؟

8- در مشارکت در توافقات بین المللی و منطقه ای چقدر پیشرفت حاصل شده است؟ ما هنوز در توافق شانگهای مهمان هستیم ؛ در معامله بزرگ اخیر به رهبری چین غایب بودیم.

9. چرا مانده های ارزی معامله نمی شود؟ چرا ما نمی توانیم با همه پولی که می پردازیم در عراق و سوریه نقش اصلی را داشته باشیم؟ چرا اختلاف تراز تجاری بین همسایه ما روسیه در شمال بسیار وحشتناک است؟

10. تاجی که همه می بینید مواج است. چرا ما که اولین کشته ها هستیم ، دائماً آمریکا و اروپا را در راس اخبار قرار می دهیم؟ اگر افتخاری وجود دارد ، همانطور که می گویید ، متعلق به افرادی است که از قوانین پیروی می کنند. آیا این سیاست کج جواب می دهد؟

11. آیا استقلال فناوری اطلاعات مسئله جدی نیست؟ سیستم اطلاعات ملی تا کجا پیشرفت کرده است؟ چقدر عقب هستید؟

12- ترویج و نمایش فرهنگ ایرانی با تشویق نویسندگان ، فیلمسازان و سایر هنرمندان تا چه اندازه محقق شده است؟

13. چرا ارزش پول ملی اینقدر کاهش یافته است؟ چرا ثروت ملی با پرتاب سکه و دلار در بازار هدر رفته است؟ چرا نقدینگی به این سرعت افزایش یافته است؟

14. چرا وضعیت مسکن فاجعه بار است و کنترل نمی شود ، که برای مدت کوتاهی مجبور به پذیرش آن بودید؟ نتیجه این است که جوانان نمی خواهند ازدواج کنند ، بچه دار شوند که عواقب آن بعداً ظاهر می شود. شکاف نسلی بیشتر شده و تأثیر بسیار منفی بر آینده کشور دارد

15- چرا شاهد چنین افزایش قیمت هستیم ، حتی اگر می دانیم کالاهای وارداتی از طریق گمرک ذخیره شده است ، مردم نگران عدم هماهنگی بین بانک مرکزی و سیستم گمرک هستند؟ قبل از اینکه مسئولان به فکر حل مسئله هنوز حل شده باشند باید اعتراضاتی داشته باشیم.

16. فاصله طبقاتی شدید. فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر می شوند ، می دانید؟ چه کسی مسئول است؟

17. چه نوع معیشتی را برای توده هایی که دائماً آنها را به صبر دعوت می کنید تأمین می کنید؟

18. این شأن دولت است که وقت خود را صرف امور روزمره ، از جمله مرغ و تخم مرغ ، وعده هایی می دهد که برای حذف یا کاهش صف تحقق نخواهد یافت.

19- آیا شما به دیدگاهی که می تواند در همه ابعاد زندگی یک ملت تأثیر بگذارد اعتقاد ندارید؟ اینها بیشتر موضوعاتی هستند که ارتباط چندانی با تحریم ها ندارند. اگر به نوعی درون و توانمند بود ، می توانست بسیاری از آنها را در داخل حل کند.

20- آیا کشورهای کوچک منطقه مانند امارات به دلیل سو mis مدیریت و درگیری های داخلی هزینه های ما را پرداخت نمی کنند؟ اگر قدرت نظامی ما نبود ، مطمئناً وضعیت ما بسیار بدتر می شد.

21- آیا مقامات منتظر ورود دولت جدید ایالات متحده هستند؟ همانطور که گفتید ، برای ما مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور می شود. آیا او قول را در عمل می خواند؟

22- وضعیت اطلاعات ، که متأسفانه خوب نیست. چرا باید افراد مشهور کشته شوند؟

اکنون تیم بایدن از قبل قدرتمندتر است ، اگرچه آنها مشکلات زیادی دارند ، اما آنها موافقت می کنند که منطقه را تحت فشار قرار دهند و ایران را تحت فشار قرار دهند. اروپا همچنین احیای می کند ، گویی از زمستان بیدار می شود (با وجود افراد خوش بین که آمریکا را منزوی کرده اند) ، “آشکارا خط خود را ترسیم می کند” و اتحاد خود را با دموکرات ها اعلام می کند.

بنابراین باهوش باشید – زمین را بارها و بارها تحت فشار قرار ندهید. تا اینکه بگویید همه چیز درون است. آیا این معنی وعده های شماست؟

حداقل یک کلمه گفتن را فراموش نکنید ، ملت را اینقدر تحقیر نکنید. آمریکا به چیزی جز تحقیر ما اکتفا نمی کند ، بنابراین اروپا نیز خوشحال است ، پس باهوش باشید ، شریک آنها نخواهید بود.

اگر پاسخ به س questionsالات فوق قانع کننده نباشد ، پس باید اعتراف کنیم که منتظر دولت جدید ایالات متحده با آرم خود به نام خود بودیم ، فقدان پاسخ مثبت به موارد فوق یک نشانه واضح است.

من از نظریه پردازان داخلی اقتصادی ، سیاسی و مذهبی شگفت زده شده ام که همه آنها را با سیاه نمایی صحبت می کنند ، که تا حدودی تقصیر آنهاست و منجر به تعهد می شود. آیا آنها نباید برنامه ریزی های م makeثری انجام دهند ، بخواهند تغییرات مطلوب را برای جناحها در زمانی بگذارند كه تهدید بیگانه ، مداخلات آن از كشور منتفی شود و سپس به اختلافات داخلی ختم شود كه منجر به نتیجه شود؟

پایان دولت فعلی بهترین زمان برای جمع بندی فعالیت های آن و ارائه آن به مردم است. به یاد داشته باشید که شما چه قول داده اید ، اکنون کشور چگونه است. پیش بینی های سیاسی نمی توانند چهره موضوع را پاک کنند. در صورت وجود مانع یا مانعی از طرف هر مقام یا دستگاهی برای اقدامات فوق ، یا اختیارات شما را از آن سلب کرده است ، این را واضح بگویید ، نه روی صفحه ، تا مردم وظیفه خود را بدانند.

این را می توان نه تنها به دولت فعلی ، بلکه به هر دولت یا حتی قدرت های دیگر تعمیم داد. همه باید پاسخگو باشند. تاریخ همه اقدامات ما را ثبت خواهد کرد ، و خدا ناظر و انتقام است.