ورزشی

سرخابی ها نقره داغ شدند!

سرخابی نقره ای داغ شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین تصمیمات مربوط به این حادثه را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه: طبق اعلام کمیته انضباطی، در تعدادی از دیدارهای هفته بیست و ششم به دلیل تخلف یحیی گل محمدی در بازی ذوب آهن – پرسپولیس، پس از پایان بازی وارد زمین شد و به دلیل رفتار غیرورزشی با داور، که منجر به: با تحریک حضار، سرمربی تیم پرسپولیس به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت محرومیت، دو بار محرومیت انجام خواهد شد. (این رای قابل اعتراض است)

باشگاه «پرسپولیس» او به دلیل توهین تماشاگران به داور باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر “سپاهان اصفهان” – “استقلال تهران” تماشاگران تیم “سپاهان” با پرتاب مواد محترقه به زمین تخلف کردند و تیم “سپاهان” به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .

تیم “استقلال” تهران به دلیل بدحجابی تماشاگرانش باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی بازیکن تیم مقابل بپردازد.

حسین پور حمید دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در دیدار تیم های «پرسپولیس تهران» و «آلومینیوم اراک» در جام حذفی بر اساس تحریک عمومی مرتکب تخلف شد و به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه آلومینیوم «اراک» نیز برای عدم حضور سرمربی در نشست خبری باید 100 میلیون ریال جریمه بپردازد.

باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری 280 میلیون ریال و باشگاه پرسپولیس به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کرد.

در رابطه با شکایت باشگاه شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم رعایت مفاد رای قطعی کمیته تعیین وضعیت در خصوص مطالبات ناشی از قرارداد مربوط به یحیی گل محمدی، با توجه به مفاد اسناد عمومی کار. و با توجه به بیانیه کمیسیون تصمیم گیری وضعیت پرداخت “محکومین” به باشگاه شاکی طی نامه 20 خرداد. معلق.

رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر است.

انتهای پیام//