عمومی

ما و این مدیران پوپولیست سرخابی!

حرف هواداران پرسپولیس این است که آجرلو بازی را در فضای مجازی شروع کرد. به تعبیر پوپولیستی. همان کلماتی که یک هوادار دوست دارد. همان کلماتی که یک هوادار دوست دارد بشنود – همان کلماتی که سردار را مستقیم به قلب میلیون ها هوادار آبی می اندازد.
چهارشنبه شب بود که آجرلو با تعدادی از هواداران دیدار کرد. جان هیجان زده بود و فیلمش موجود است. بابا
در همین موقعیت ناخوشایند بود که آجرلو به او رسید که ناگهان گفت: «یک تیمی وجود دارد، این کسانی که چنین حرف هایی می زنند رفقا و سربازشان هستند. من اشاره نمی کنم که اینها سربازان شطرنج هستند. گروهی پشتش هست که نخواستم اسمش را ببرم، اینها همان گروهی هستند که در پنج شش سال اخیر اجازه ندادند «استقلال» قهرمان شود. شما رهبران آنها هستید، من به شما می گویم مشکل چیست. یک گروه سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، تسلیم نمی شوند، اما اشتباه کردند، پوست را برمی داریم».
چرا دروغ می گویم، شاید اگر در آجارلو بودم و می توانستم در آن منطقه باشم، همین را می توانستم بگویم، اما در نقش یک منتقد، در نقش یک واسطه برای ارسال پیام به ورزشکاران، مدیران، روزنامه نگار هستم. ، باشگاه ها مردم من هیچ وقت کاپیتان این مملکت نبودم هیچ وقت در پست های مختلف مدیریتی (مخصوصاً رهبری باشگاه های ورزشی) آجرکاری نبودم پس می خواهم از کاپیتان بپرسم چرا با منبر است، چرا کی؟ استقلال در چشم هواداران است، آیا حرف های او رنگ و بوی چنین شعاری دارد؟سردار، بدون تعارف به شما می گویم خیلی از حرف های شما را نه قبول دارم و نه باور دارم. در همان سال به عنوان مدیرعامل منصوب شدید. مشکلات گروهی را که هیچکس به چشم خود نمی بیند مثل بسیاری از مدیران این تیم مقصر ندانیم. اگر از دست های پشت صحنه خبر دارید، اگر می دانید افرادی بودند که 5 سال نگذاشتند استقلال قهرمان شود، چرا آن را نشان ندهید؟ چرا به قول خودت سلاخیشون نمیکنی، قسم میخورم اینجوری پشتتیم ولی یه چیز نگرانم میکنه اینه که تو میگی پوپولیستی مثل حرفای دیگه. چون میدونی اگه بگیری اسم یکی رو باید با مدرک ثابت کنی امیدوارم اشتباه کرده باشم.

به مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس می رسیم. اعلامیه اش را منتشر کرد، یعنی دیشب حرف آجرلو را بالا و پایین کرد، به بچه های سایت داد تا صبح زود خروجی رسمی باشگاه را بفرستند. این آجرلو بسیار شبیه شاخ های اینستاگرام است و از نیروی نظامی خود برای تجلیل از تهران استفاده کرده است. یک سری کلمات دیگر که از تعجب دهان شما را باز می کنند. هیچی نمیشه گفت نه به آقا مصطفی با این همه تجربه مدیریتی در ورزش، نه به آقای مجید که احساس شخصی من است که می خواهد خودش را ببیند، از هر راهی برای رسیدن به اوج خبر استفاده می کند. با این تفاوت که او هنوز بازی را یاد نگرفته است و نمی داند که گاهی این ابزارها خطرناک می شوند و گاهی در دنیای ورزش آنقدر به شما بد می گویند که… شاید برای بسیاری از دوستان بدنام بودن بهتر از ناشناس بودن باشد.

جایی نیست، شاید فوتبال ما آن چیزی است که باید باشد، و فراز و نشیب ها همان است، شاید عاقبت استقلال پرسپولیس همانی باشد که باید باشد. بازد همچنان غمگین است، غمگین و حتی برخی از آنها جان خود را از دست می دهند. واقعیت تیم های بزرگ فوتبال ما جی.

251 251: