فرهنگ و هنر

روایت مردی در کنار غول و پری با دغدغه‌های قرن بیستمی

علیرضا کرم زاده می گوید. “مستند” همان غول های قدیمی “در مورد جهان شاعر عجیبی است که در قلب افسانه ها زندگی می کند ، اما نگرانی های مدرن دارد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، مستند پرتره “همان غول های قدیمی” به کارگردانی علیرضا کرم زاده که زندگی شاعر محمد بیکر کلاهی اهاری را روایت می کند ، در وب سایت هاشور منتشر شده است.

این فیلم می گوید: “همان غول های قدیمی در مورد یک شاعر عجیب و معروف هستند.” محمد بیکر کلاهیاری بیش از 16 کتاب شعر سروده و نمونه های بی شماری را نقاشی کرده است. چرا او مستقیماً برای چاپ کتابهایش بیرون نیامد؟ با این زیر سوال ، فیلمساز به دنیای شاعرانه خود فرو می رود. دنیای مردی با نگرانی های قرن بیستم ، نشسته در قلب افسانه ها ، در کنار غول ها و جن ها ؛ او در مورد خودش و آنها صحبت می کند.

برخی از عوامل تولید این مستند عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا کرم زاده و مسعود کارداش پور ، مدیر و سردبیر. “مهندس صدا: مسعود کارداش پور ، انیماتور: محمد صادق فروغی”.

محمد بیکر کلاهی اهاری ، شاعر ، طراح و نویسنده 71 ساله اهل مهد ، 1399. وی نامزد جایزه شعر شاملو ، جشنواره شعر فجر و جایزه کتاب سال شعر ایران شد. یکی که او به عنوان زندگی فعالیتی شاعرانه به دست آورد. “

انتهای پیام: