عمومی

۶ روایت موسیقایی از سردار سلیمانی

شعر سمفونیک “Ier Invor” با شعرهایی از علی محمد مabدب ، با خوانندگی امیرحسین سمیه ، با رهبری ارکستر آرش امین ، ساخته آرمن مهربان انتشارات سلیمان.

به گزارش سرگرمی برای همه ، آرش امین رهبر ارکستر صدا و سیما که در شعر سمفونیک سمفونیک نقش اصلی را داشت ، در مورد شکل گیری این ترکیب به وطن امروز گفت. بر اساس این ارزیابی ، بدون شک یک کار درخشان و باشکوه در زمینه موسیقی کلاسیک خواهد بود ، و خدا را شکر می کنم که نتیجه مطابق انتظار من حاصل شد.

او ادامه داد. “شعر سمفونیک قدیمی اینور از 6 قسمت تشکیل شده است که هر قسمت داستان زندگی قهرمان ملی ، شهید کاظم سلیمانی را روایت می کند. “Old Invor” ، “میهن” ، “مبارز” ، “پدر” ، “الله اکبر” و “تسخیر” 6 قسمت از این شعر سمفونیک است ، اما ، البته ، باید به 2 نکته اصلی در نامگذاری این قسمت ها اشاره کنم.

امین بعداً ذکر کرد. “اول از همه ، باید بگویم که این اسامی که به قسمتهای مختلف شعر سمفونیک” ier invor “داده شده است ، همه ناشی از برداشت شخصی من از تطبیق قطعات با روحیه قسمتهای زندگی شهید قاسم سلیمانی است. نکته دوم این است که من به مخاطبان این اثر توصیه می کنم بدون هیچ گونه پیش فرض ذهنی ، بدون توجه به عناوین این قطعات ، این قطعات را گوش کنند ، هر مخاطب با توجه به سطح دانش شهید قاسم سلیمانی ، باید این آثار را بشنود ، فضای قهرمان خود را برای خود ایجاد کند. آنها روزهای مردم ایران را دارند.

وی در مورد تهیه کنندگان این شعر سمفونیک گفت: موسیقی اصلی کشور تولید شده است ، این یک رویداد عالی است ، ارزش این همکاری وقتی دو برابر می شود که بدانیم همه کسانی که در این کار نقشی داشتند تمام تلاش خود را کردند تا یک کار کوچک از یک منیت کوچک را ترک کنند.

این هنرمند درباره فضای نوازندگان جوان ارکستر صدا و سیما برای ضبط کار ویژه حاج قاسم گفت. در نتیجه ، بسیاری از آنها از ما خواستند که برای هر قطعه بیشتر ضبط کنیم تا در نهایت بهترین نتیجه را بگیریم ، و این اشتیاق بدون شک ناشی از عشق آنها به میهنشان ، قهرمان محبوب کشور بود.

در پایان گفت. “کل روند ایجاد سمفونی نوآورانه قدیمی مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی برای من خواهد بود. »:

“نگین سلیمان” “قدیمی محبوب”

علی محمد شاعر سمفونیک داخلی علی محمد موداب ابتدا در مورد شهید سلیمانی گفت.

او ادامه داد. “از روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم ، نگران ایجاد شغل برای وی بودم. در اولین روزهای شهادت وی ، ترانه” نگین سلیمان “در موسیقی کشور با ترانه ای از بنده و بهرام پاییز خوانده شد. و مورد استقبال قرار گرفت.

“بسیار خوشحالم که در بزرگترین پروژه موسیقی تقدیم به شهید قاسم سلیمانی نقشی کوچک داشته ام. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد ، زیرا اطلاعات ناگفته زیادی درباره سردار دله وجود دارد که می توانیم سالها برای اجرای آنها استفاده کنیم.” : از هنر بهره مند شوید!

وی با ابراز خرسندی از مشارکت در این پروژه گفت: به هر حال امروز از دیدن افتتاحیه کاری درباره سردار سلیمانی بسیار خوشحالم.

در مورد شرایط تولید این سمفونی ، مودب گفت: “من شاهد همکاری خوب و غیرمنتظره همه هنرمندان درگیر در این پروژه بوده ام ، به معنای واقعی کلمه همه آنها دلسوز ، متحد و یکپارچه برای خلق یک اثر بزرگ در توصیف حاج قاسم.” همانطور که شهید وحدت ملت را در زندگی خود برانگیخت ، پس از شهادت نیز دلسوزی را برانگیخت.

در پایان گفت. “از روز اول که نوشتن متن این سمفونی را شروع کردم ، تمام تلاشم را کردم تا به بهترین نتیجه ممکن برسم.” البته در کنار این تلاش ها ، دعا کردم که بتوانم شعر قابل قبولی را در مقابل شهید شرم آور بنویسم. باید بگویم خدا را شکر برای کاری که تاکنون از اهالی فرهنگ ، مخاطبان دریافت کرده ایم و امیدوارم که تولید سمفونی شعر “سمفونی” آغاز یک تولید باشکوه در توصیف سرلشکر قاسم سلیمانی باشد.

انتهای پیام: