علمی و پزشکی

رمز ماندگاری، اخلاص در عمل است

به گزارش شفاف ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی ولی فیه در جمعیت هلال احمر ، در این مراسم نماینده رهبر معظم انقلاب از خدمات دانشجویان جهادگر به ویروس کرونا تقدیر کرد.

مراسم حجت الاسلام والمسلمین معزی سخنرانی خود را با تعریف جستجو ، با توضیح معنی و مفهوم جستجو آغاز کرد. نماینده ولی فقیه در این بخش از سخنان خود بر حضور دانشمندان ، روانشناسان در فعالیت های اجتماعی تأکید کرد. “جستجو به معنای یادگیری است. اصول نیز ادامه دارد. سپس دانشجو یا مجتهد و مخبر ، یا مبلغ یا معلم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف مبلغ در هر جایگاهی تهیه و اشاعه دین است ، افزود: “روان در هر موقعیتی باید پناهگاه مردم باشد ، شما همان کاری که می کنید انجام می دهید.”

تفاوت دیدگاه های خیرخواهانه در ایران اسلامی و غرب

از دیدگاه نماینده ولی فقیه انقلاب در جمعیت هلال احمر ، تفاوت اعمال نیک در ایران و غرب در این است که کارهای خوب با قصد قربت خداوند انجام می شود. در توضیح این دیدگاه ، حجت الاسلام وارد مسلمانان به Moets اشاره کرد. تفاوت بین هلال احمر و صلیب سرخ عمدی است. در کارهای خوب ما برای رضای خدا کار می کنیم. طبق گفته آیت الله جواد آولی آملی ، امتیاز هلال احمر ایران همان اخلاص نیت های صلیب های سرخ دیگر را دارد.

حجت الاسلام “مسلمین” در بخشی دیگر از سخنان خود معز را راز خدمات خود به مردم را اخلاص در عمل توصیف کرد. زیرا اگر برای خدا عمل کنیم ، ادامه خواهد یافت. اما اگر به دنبال یک نام و نشان باشیم ، عملکرد ما ناپدید می شود. بسیاری وارد تاریخ شدند ، این موارد را جستجو کردند ، از تاریخ حذف شدند.

ارزیابی طرفداران بهداشت

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه سخنان خود به دشواری روزهای سخت تاجگذاری اشاره کردند.

وی در این بخش از سخنان خود ، یاد و خاطره چند روحانی برجسته ای را که در سال های اخیر به دلیل تاجگذاری جان خود را از دست داده اند ، گرامی داشت پرستاران در خط مقدم نبرد با کرونا بودند و با فداکاری برای نجات جان خود تلاش می کردند. صبر و مبارزه آنها ، که از مدل تحمل و تحمل حضرت عین عیناب (KHAON) ناشی می شود ، بزرگترین جهاد و مبارزه واقعی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب با خاتمه سخنان خود در این بخش ، افزود: وی خطاب به پرستار گفت: “من آماده هستم تا حقوقی را كه نوشتم با یك شب مراقبت از بیمار.”

سودمند بودن مومن بودن

بعداً نماینده ولی فقیه در هلال احمر ، سودمندی را از صفات مومن می داند. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند انسانی که به مردم خدمت می کند محبوب ترین خلق خدا در پیشگاه خداست.

وی در خاتمه این قسمت از سخنان خود ، افزود: خدمت به خلق خدا یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند تاکنون به مردم عطا کرده است. اگر به دنبال نعمت های عمیق هستید ، به شما می گویم اگر مرحوم سید علی زی از امروز زنده بود ، به شما 20 امتیاز می دادند.

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت به مردم نیاز به برنامه ریزی دقیق ، تلفیق داخلی دارد ، گفت: “هنگام خدمت به مردم در حال خدمت ، ما باید از جزایر عملی اجتناب کنیم تا بتوانیم از سرمایه گذاری ها و توانایی های خود به خوبی استفاده کنیم. اما مهمترین چیز در خدمت به مردم ، اخلاص در عمل است.

در این مراسم ، برخی از محققان روانشناسی خاطرات خود را از اردوگاه بهداشت جهادی چهار منظوره بیان کردند. آنها همچنین با انجام مراحل مذهبی تدفین ، حرمت مrsمنان مرده را حفظ کردند.