اجتماعی

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر به ارائه برنامه های خود برای مدیریت جمعیت هلال احمر با محوریت چهار محور اصلی کمک رسانی، توجه ویژه به گام دوم پرداخت. انقلاب، مسائل اقتصادی و روابط بین الملل.

به گزارش سرگرمی برای همه، و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت هلال احمر . جلسه هیات مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور روسای ستاد و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر مناطق در ساختمان صلح تشکیل شد.

دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از «اعتماد اعضای شورای عالی» رئیس جمهور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

کولیوند با اشاره به حضور در هفته بسیج که این هفته یکی از پربارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند، افزودند: بیشتر و بیشتر رنگ ها در هلال احمر نسبت به گذشته.

وی همچنین از خدمات و تلاش های دکتر همتی رئیس سابق جمعیت هلال احمر تقدیر کرد. مردم. “

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد. با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر. امدادگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت به سر می برند، با روحیه جهادی و بدون مزد و توقع خدمت به مردم به سراسر ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله این جمعیت گفت. وی افزود: این برنامه با محوریت 4 حوزه امداد رسانی با توجه ویژه به ابلاغ گام دوم انقلاب که مشروط به: ظرفیت بالای هلال احمر در این زمینه اعم از مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی در حوزه بین المللی متمرکز خواهد شد. عملیات امداد و نجات مشکل اصلی هلال احمر است. دوستان در اعلام گام دوم انقلاب باید آنقدر سرعت کار را بالا ببرند که اعتماد مردم و سایر دستگاه ها را جلب کنند. برای بهبود روند کار در زمینه های اقتصادی، پزشکی، تدارکات پزشکی باید از همه اعضا از کوچکترین پزشک، داوطلب گرفته تا بالاترین مقام کمک گرفت. تامین مالی شود. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر از گذشته قدم برداریم، در فدراسیون اثر خوبی از خود به جای بگذاریم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی رهبری زنان در سطوح مختلف استفاده کنید

رئیس شرکت هلال احمر سپس تاکید کرد. کار در شرکت هلال احمر به صورت شبانه روزی است، انتظار دارم بدون توجه به شرایط، فعالیت در جامعه با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید بر اساس اعلام گام دوم انقلاب، کلام مقدس رهبر انقلاب را روشن کنیم، نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور به حرکت در آوریم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: قطعا انتصابات از سوی جمعیت، از اعضای جوان است تا همیشه شادابی و جوانی در هلال احمر وجود داشته باشد. او باید از مهارت های مدیریتی خواهران استفاده کند، و ما می توانیم با نگاه مثبت و جدی به خواهران، این مهارت ها را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباطات: تعامل با دستگاه های شریک

وی افزود، بیمار همچنین بر لزوم تقویت ارتباطات، گسترش و همکاری رهبران جامعه با بخش های همکار تاکید کرد. ارتباط با سایر ارگان ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی، انتظامی، بسیج و غیره باید حفظ شود. به طور منظم همکاری مشترک را گسترش دهید.

وی با اشاره به اینکه باید از همه توانمندی ها در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع قدرت هلال احمر فراوان است، باید از همه منابع قدرت حداکثر استفاده را کرد. سرمایه اصلی و منبع قدرت هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

پس از ویدئو کنفرانس، مدیران هلال احمر و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. مدیران اجرایی استان های هرمزگان و خوزستان روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس هندوستان را تشریح کردند.

انتهای پیام: