ربات فیزیوتراپ ساخته شد+فیلم – سرگرمی برای همه

یک روبات فیزیوتراپی به نام هارمونی می تواند به بدن کمک کند حرکات طبیعی را در بیماران سکته یا سکته مغزی انجام دهد.

سرگرمی | فیزیوتراپ | فیلم

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از اطلس جدید هنگامی که بیماران سکته مغزی از فلج نیمه برهنه بدن بهبود می یابند ، درمانگران یا فیزیوتراپیست ها اغلب برای بازگرداندن عضلات و سیستم عصبی دست خود را حرکت می دهند تا دوباره یاد بگیرند. اکنون این عمل توسط یک فیزیوتراپیست به نام Harmony SHR انجام می شود.

این روبات که توسط Harmony Bionics در آستین ، تگزاس ساخته شده است ، در واقع یک اگزوزلت رباتیک با کیفیت بالا است که در حالت نشسته استفاده می شود.

هر دو دست این روبات به آرامی به بازو و مچ دست بیمار وصل می شود و بازوهای بیمار را از طریق یک برنامه آموزشی از قبل برنامه ریزی شده ویژه بیمار ، که به منظور تقلید از کارهای روزمره طراحی شده است ، منتقل می کند.

متخصصین درمانی انسان معمولاً این کار را به صورت دستی انجام می دهند که می تواند هنگام کار با چند بیمار در طول روز ناامید کننده باشد.

هدف این است که درمانگران Harmony SHR بتوانند در هر جلسه حرکات بیمار بیشتری انجام دهند.

این سیستم همچنین می تواند در حالت هماهنگ سازی متقارن مورد استفاده قرار گیرد ، یعنی در این حالت عدد رباتیک که دست معلولیت بیمار یا سکته مغزی دارد ، می تواند حرکاتی را که بیمار با دست سالم خود انجام می دهد تقلید کند.

علاوه بر این ، ربات می تواند صدماتی مانند حرکات شانه را درمان کند و به شانه آسیب نمی رساند ، محدوده طبیعی حرکت را تکرار می کند.

انتهای پیام