اقتصادی

راهکار محققان برای کاهش تماس کادر درمان با بیماران

شرکت مراقبت های بهداشتی ربات های پزشکی را معرفی کرده است که قادر به کنترل علائم حیاتی بیماران هستند در حالی که ارتباط مستقیم پزشک و بیمار را در شرایط کرونا ویروس کاهش می دهد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، مدیر اجرایی این شرکت علی رارك اراخانی یكی از محورهای اصلی فعالیت این شركت را تأمین دانش بنیان نیازهای فناوری در زمینه مدیریت در زمینه رباتیک با فناوری داخلی و محصولات ایرانی دانست. “هنگامی که در این شرکت فناوری بومی سازی می شود ، تجهیزات چاپ الکترونیکی و ربات های پزشکی در نسل های مختلف معرفی شده اند که در ارائه خدمات بهتر به بیماران و حفظ سلامت کادر پزشکی نقش دارند.

وی ادامه داد ، خاطرنشان کرد: ربات پزشکی ایرانی راه حل های ابتکاری را در ارائه خدمات به بیماران دنبال می کند. ربات پزشکی ایرانی نقش موثری در ارائه خدمات پزشکی ، به ویژه در هنگام تاج گذاری ، برای کاهش تماس و بروز بیماری های عفونی داشته است ، کادر پزشکی نتیجه قابل قبولی را در یک بیمارستان یا محیطی که منابع انسانی در دسترس نیست ارائه می دهند. .

راک آراخانی با بیان اینکه این ربات از سنسورهایی برای اندازه گیری علائم حیاتی بیماران استفاده می کند ، خاطرنشان کرد: این محصول همچنین به آنها امکان می دهد از طریق تماس های ویدیویی – توانایی انتقال غذا ، دارو در هر زمان به اتاق های مختلف – با پزشکان ارتباط برقرار کنند. ساختار لایه ای

مدیر برنامه مدیر با اشاره به اینکه ربات های فعال در زمینه توان بخشی به بخشی جدایی ناپذیر در پزشکی تبدیل شده اند ، افزود: با توجه به اهمیت بسیار زیاد فناوری های جدید در زمینه بهداشت و درمان و توانبخشی ، با استفاده از دانش فنی محلی تجربه تجربه فناوری فعالین یک شرکت دانش بنیان ، طیف گسترده ای از ربات های بهبودی تولید شده است که برای بازوها ، مچ پا ، پاها تولید می شود ، و در تحقیقاتی که ما در زمینه ربات های نقشه برداری ، تولید تحقیقات مختلف و ربات های صنعتی و بومی سازی انجام داده ایم ، گام برداشته ایم. ،

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، وی با اشاره به استفاده از این ربات در بیمارستان های کشور با هزینه کمتری نسبت به مدل های خارجی گفت: “این محصول در ایران با خواص بومی تولید می شود که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. با هزینه تولید شده است ، بسیار کمتر از مدلهای مشابه خارجی ارائه می شود ، می تواند نیازهای بهداشتی را تأمین کند و از خروج ارز جلوگیری کند.

انتهای پیام: