استان ها

لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری

سرگرمی برای همه/ سمنان معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اداره غذا و دارو بر حفظ پرونده بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون برای پیشگیری از شیوع کووید 19 تاکید کرد. «

معرفی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی سمنان توسط دکتر دارایی 7 آذر از زحمات دکتر نوید دانایی رئیس سابق دانشگاه طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و پزشکی. سید محمدرضا هاشمی، رئیس اداره آموزش و پرورش و غذا و دارو او گفت. توجه به پیشگیری می تواند حجم کار کادر پزشکی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به گزارش دکتر نوید دانایی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این گزارش و همچنین نشان می دهد که حکمرانی در حوزه سلامت سمنان واقعا آینده روشن تری را نوید می دهد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد. دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال 1367 پس از انقلاب اسلامی تأسیس شد و طی موفقیت های سریع خود در این دانشگاه به جایی رسید که دانش این دانشگاه مدیریت دانش است. محقق دیگری این دانشگاه را واگذار می کند.

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد. سرعت پیشرفت دانشگاه ⁇ ریاست دکتر نوید دانایی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و از طرف وزیر بهداشت قابل توجه است. «درمان كك آموزش پزشكي، از او به خاطر اين تلاش ارزشمند تشكر مي كنم، از خدمات ايشان به عنوان رئيس دانشگاه و همچنين متخصص اطفال و فوق تخصص نوزادان قدرداني مي شود.

وی با اشاره به وضعیت خاص استان سمنان گفت. سمنان استانی با موقعیت جغرافیایی وسیع و منحصربه‌فرد است، زیرا در جاده‌ای پرتردد قرار دارد که به مردم رضوی، مسافران و زائران خدمات رسانی می‌کند. حرم سخت است، کار جهادی می خواهد.

معاون وزیر بهداشت افزود: از گسترش دانشکده ها، جذب دانشجوی غیر ایرانی، پذیرش بیماران بین المللی، اخذ مجوز شروع دوره قدردانی می شود و انتظار می رود دکتر قدس به عنوان: رئیس سابق دانشگاه به سرعت در حال ترویج فعالیت های خود است. تمام بخش های دانشگاه را مرور کنید.

دکتر.

انتهای پیام: