عمومی

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

“علاقه اویسی به طنز آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگان او را به یک کمدین تبدیل کردند. قبل از چهره او ، قد و قد برای فیلم های جدی و نقشه های خشونت آمیز و منفی مناسب بود … خدا رحمتش کند. “بسیار ناراحت کننده است که مردی که برخی از خاطرات آدم را ساخته است دیگر در جهان نیست ، بسیار ناراحت کننده است زیرا هیچ کس دیگری نمی تواند او را مانند او پیدا کند.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، کاظم حاجیرزاد بازیگر و کارگردان در یک پست شفاهی سرگرمی برای همه: وی در مورد مرگ فتحعلی اویسی گفت: ایجاد جذابیت و نشاط در محیط کار اولویت او بود.

علاقه اویس به طنز آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگان او را به یک کمدین تبدیل کردند. در همین حال ، چهره ، قد و قد او برای فیلم های جدی ، نقشه های خشن و منفی مناسب بود. گاهی اوقات حتی از نقش شروران تگزاس که به صورت هفتگی فیلمبرداری می کردند ، خوشش می آمد ، اما به دلیل شخصیت اخلاقی و شخصیتی که شامل عشق ، صمیمیت و وفاداری بود ، به سمت کمدی کشیده شد.

کارگردانان خوب می دانستند به چه کسی مراجعه کنند. هنرمندی که همیشه مملو از شوخی ، خنده ، شوخی است ، هنر او غیرقابل انکار است ، چرا نباید وارد ژانر کمدی شود؟

همان کنایه هایی که فتحعلی اویس در زندگی خود داشت در تلویزیون نیز نشان داده شد. او نه تنها خیلی خوب می خندید ، دیگران را هم می خنداند ، بلکه صدای زیبایی هم داشت. آواز او مثل واگن بود. واگنر خواننده پاپ بود.

او واقعاً آثار کم نظیر خود را در کمدی گذاشت. چیزی که در مورد این هنرمند جالب است توانایی بازی در ژانرهای مختلف است. او هم کمدی و هم تاریخ مذهبی بازی کرد. نقش او در “تنها ترین فرمانده” و “استان عشق” فراموش نخواهد شد. از آنجا که هنر او در فیلم های “داشتن ، داشتن” و “شهر زیبا” بی توجه نمی ماند.

خدا بیامرزدش. “بسیار ناراحت کننده است که مردی که برخی از خاطرات آدم را ساخته است دیگر در جهان نیست ، بسیار ناراحت کننده است زیرا هیچ کس دیگری نمی تواند او را مانند او پیدا کند.”

انتهای پیام: