اجتماعی

در صورت ادامه افزایش ابتلا به کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد

استاندار تهران گفت: در مورد احتمال تصمیم جدید در مورد اجرای طرح راهداری. “اگر coronavirus به رشد خود ادامه دهد ، تصمیمات جدیدی گرفته می شود.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای راه تهران تهران به خبرنگاران گفت. وی ادامه داد: در جلسه امروز موضوع تصادفات رانندگی در استان تهران مورد بحث قرار گرفت و براساس داده های سال 1997 ، 1319 نفر در استان تهران جزء قربانیان حوادث هستند. در سال 1998 ، جاده ها جان خود را از دست دادند و به 1244 نفر رسیدند که 6 درصد در تصادفات تلفات سقوط کرد.

او اضافه کرد. “در دو ماه اول سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، شاهد کاهش 14 درصدی مرگ و میر در این منطقه و 42 درصد کاهش در تصادفات در استان تهران بودیم.”

او ادامه داد. “نقاط داغ در استان تهران به ویژه در شهرها و بزرگراه ها یافت شده است و مقرر شده است این نقاط از طریق همکاری بین استانداران و شهرداری ها از بین برود ، به طوری که در سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، شاهد کاهش تصادفات رانندگی خواهیم بود.” بیایید با آن روبرو شویم – انواع بسیاری وجود دارد که گفتن آن دشوار است. موارد دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ، از جمله ساخت گذرگاه های پیاده ، استاندارد موتور سیکلت و ارتقاء کلاه ایمنی برای موتور سیکلت.

در بخش دیگری از سخنان خود ، استاندار تهران به موضوع منطقه جنوبی تهران پرداخت و افزود: “در این جلسه مقرر شد که ارائه دهندگان خدمات مانند هلال احمر و خدمات اضطراری در جنوب تهران برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد شود.”

استاندار تهران در پاسخ به سوالی درباره تصمیم در مورد اجرای نقشه راه در تهران گفت: “استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها باید توسط شهروندان در نظر گرفته شود. در حال حاضر بیش از 90٪ مسافران مترو از ماسک استفاده می کنند ، اما تعداد زیاد مسافر در مترو و حمل و نقل عمومی سفر از مسافت های طولانی را غیرممکن می کند. این ممکن است یکی از دلایل افزایش موارد coronavirus با شیب خفیف در تهران باشد. بدون شک بهبود فاصله و مشاهده آن توسط انسان ، که در حال حاضر حدود 30 درصد است ، باید به بیش از 50 درصد برسد. اگر این روند ادامه یابد ، ما قطعاً تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

وی در مورد بازگشایی سالن ها گفت: “تالارها مطابق سوابق بهداشتی مانعی برای غذا خوردن نیستند ، اما ما شرایط لازم را برای برگزاری مراسم عروسی نداریم.” در چنین جوامعی ، حفظ فاصله اجتماعی امکان پذیر نیست.

محسن بندپی گفت: احتمال بازگشت به محدودیت ها و تعطیلی شغل ها درمورد این مسئله است. “من فکر نمی کنم که اگر به تعطیلات برگردم اتفاق می افتد ، اما الزام به استفاده از ماسک باید در بین شهروندان ارتقا یابد.” بدون شک ، این امر بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام