اجتماعی

افزایش تصادفات موتورسیکلتی در شرایط کرونا / سرنوشت موتورهای توقیفی بدون صاحب

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به افزایش ترافیک موتورسیکلت در شش ماهه نخست امسال ، از افزایش 14 درصدی تصادفات موتورسیکلت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همهسردار حمیدی در این باره اعلام کرد. “ما دو اقدام در دستور کار داریم. یکی طراحی قدیمی موتور سیکلت است که مطابق قانون: مقررات انجام می شود.

او ادامه داد. وی ادامه داد: البته این پروژه دارای اشکالاتی است از جمله اینکه حدود 60 هزار موتورسیکلت رسوبی در سطح شهر داریم. ما همچنین تا حد محدودی با موتورسیکلت های تهاجمی سر و کار داریم ، اما قطعاً حجم معاملات ما با میزان تخلفات مطابقت ندارد ، بنابراین شاهد نظم و انضباط نیستیم.

او گفت. “ما برنامه جدیدی داریم که با هماهنگی آن در زمینه های مختلف انجام خواهیم داد.” این یک اطلاعات غیرمستقیم است: برنامه یادگیری غیر مستقیم که هر روز انجام می شود. ما از گروه های تأثیرگذار مانند جامعه ورزشی یا هنری دعوت می کنیم تا فعالیت های ما را از نزدیک ببینند. آنها صدمات را لمس می کنند ، و ما موارد را به آنها نشان خواهیم داد.

رئیس پلیس راهور تهران افزود. به این ترتیب ، ما قوانین و مقررات را به بخشهای مختلف جامعه منتقل می کنیم ، عواقب تخلفاتی که این عزیزان را تأیید می کند.

به سردار حمید گفت. “در زمینه مقابله ، ما در حال کار بر روی یک برنامه مشترک هستیم تا به جای استفاده از مجازات های جایگزین ، موتورسیکلت های متخلف را توقیف کنیم.” هماهنگی های لازم با قوه قضاییه انجام شده است ، و به محض اتمام آن ، ما در مورد کنفرانس مطبوعاتی در مورد نحوه اجرای آن اطلاع خواهیم داد.

او گفت: ما همچنین طی شش ماه گذشته در حوادث کاهش یافته ایم ، اما با این وجود تصادفات موتورسیکلت به دلیل افزایش شرایط کرونا ترافیکی افزایش یافته است و ما شاهد افزایش جهت موتورسیکلت هستیم.

با توجه به او، تصادفات موتورسیکلت در شش ماه اول سال نسبت به شش ماه اول سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

وی درباره نوع مجازات های جایگزین برای جرایم موتورسیکلت گفت:

وی در مورد سرنوشت موتورسیکلت های توقیف شده گفت. “موتورسیکلت های توقیفی ، هیچ کس به آنها مراجعه نمی کند ، به نهادهای مسئول تحویل داده می شود ، موتورسیکلت های دست دوم با اسب های مختلف به حراج گذاشته می شوند.” آنها به چرخه برمی گردند.

وی درباره راه حل نگهداری طولانی مدت این موتورسیکلت ها گفت: ما به دنبال این هستیم که سرنوشت موتورسیکلت های مجاز و توقیف شده اینگونه نباشد ، اما مسئله اصلی مالکیت مالی است. مشکلات مالی یک مشکل برای بخش خصوصی است. پارکینگ ها نیز برای این تشنج شارژ می شوند و از آنها هزینه می گیرند. بحث مالکیت نیز متفاوت است ، ما باید موتور سیکلت را به مالک تحویل دهیم اما برخی از این موتورسیکلت ها با کارت خریداری و فروخته می شوند.

وی در مورد راه حل بستن دائمی پرونده موتورسیکلت گفت. “باید هزینه و همکاری زیادی در این زمینه انجام شود.”

او اضافه کرد. وی افزود: “تا زمانی كه به عنوان یك شغل بد موتورسیكلت تولید شود ، قطعات منتقل می شوند ، مردم باید مسافرت كنند ، این مشكل حل نخواهد شد.”

سردار حمیدی اظهار داشت. در شهرهای بزرگ چین ، موتور سیکلت های برقی برای جمع آوری موتورسیکلت های بنزینی فرسوده به آن اضافه شد. هم اکنون نیز شهرداری تهران به شدت به دنبال این است که بتواند اقدامات اساسی را انجام دهد ، اما از آنجا که به بودجه اولیه نیاز دارد ، نیاز به هماهنگی زیادی دارد ، تاکنون متوقف شده است. فکر نمی کنم با این روش ها بتوانیم از پس این وضعیت برآییم.

سردار حمید با اشاره به اینکه تعداد موتورسیکلت های برقی هنوز به یک درصد نرسیده است ، گفت: “دانستن نسبت موتورسیکلت های برقی به موتورهای بنزینی هنوز آماری نیست.”

او اضافه کرد. “ما در تلاش نیستیم که تعداد واحدها را افزایش دهیم ، ما به دنبال صدور گواهینامه برای موتورسواران هستیم ، ما بیشتر به دنبال تخلف هستیم.”

انتهای پیام: