حوادث

فعالیت مشروط تالارهای پذیرایی تهران از هفته آینده در صورت موافقت استانداری

فعالیت مشروط مراکز پذیرایی تهران از هفته آینده با تأیید استاندار

معاون بازرس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت. “اگر استاندار موافقت کند ، بازگشایی سالن های پذیرایی در هفته آینده در آستان است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سرهنگ نادر مرادی با اعلام اینکه متأسفانه به دلیل شیوع بیماری ایسکمیک قلب ، کلیه واحدهای صنفی دفاتر کشور تهران تعطیل شدند که خسارت جبران ناپذیری به این واحدها وارد کرد ، گفت: با حضور فرمانده ضد شورش کرونا در پایتخت تهران برگزار شد.
وی ذکر کرد. تصمیم نهایی این جلسه این بود که با طرح این موضوع با استاندار تهران ، در صورت موافقت استاندار ، سالن های پذیرایی از هفته آینده شروع به کار می کنند ، مشروط بر اینکه آنها با توانایی دیدن مسافت تا یک سوم کار کنند. سوابق بهداشتی نیز باید به دقت در واحدهای آن اتحادیه نگهداری شود.
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به تعداد سالن های پذیرایی در تهران یادآور شد. بیش از 600 مرکز پذیرایی در تهران وجود دارد که متأسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند ، نیروی کار آن بیکار شده و مراکز پذیرایی به شدت آسیب دیده اند.
به گفته وی ، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، برای محافظت از سلامت مردم و شهروندان ، بسیاری از مشکلات اتحادیه ها با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل شده است و امیدواریم با موافقت استاندار تهران این مشکلات را برطرف کنیم.
در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در اتحادیه های صنفی تهران ، مرادی گفت. “بازرسی های مداوم توسط اتحادیه اصناف و پلیس در اماکن عمومی نشان می دهد که خوشبختانه همه اتحادیه ها مصمم به رعایت سوابق بهداشتی هستند.
انتهای پیام: