اجتماعی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران منصوب شد

استاندار تهران در حکمی محمدمهدی کاظمی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران منصوب کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، محسن منصور طی حکمی محمدمهدی کاظمی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه انسانی و مدیریت استانداری تهران منصوب کرد.

متن این جمله به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای محمد مهدی کاظمی

با توجه به تعهد شما و ارزش تجربه ارزشمند، بدین وسیله به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال «اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «میثاق مدیران دولت مردمی» مشروح سوالات زیر را در بر گیرد.

مدیریت بهینه منابع به ویژه نیروی انسانی با استفاده از حداکثر توان نیروهای مجرب و علاقمند. توجه به موضوع مهم آموزش همکاران عزیز، ارتقاء سطح دانش، تقویت کارکنان عزیز. نظارت بر اجرای سیاست های اداری – مالی و استخدامی و مدیریت منابع انسانی. تلاش های تهیه بودجه پیشنهادی، و همچنین نظارت دقیق بر اجرای بودجه. انجام ارزیابی مستمر کارکنان، با تاکید بر ارزیابی عملکرد منابع انسانی و مدیریت بر اساس شاخص های تایید شده. مطالعه، بررسی، بکارگیری و ارائه روشهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات به منظور افزایش کارایی فعالیت ادارات منطقه. تهیه، تهیه و اجرای طرح جامع ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان محترم مرزبانی و زیرمجموعه های آن. توسعه جامع و جامع سیستم های کاربردی فناوری اطلاعات؛ اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای کامل دولت الکترونیک. برنامه ریزی برای تامین زمین برای نوسازی و تحول اداری.

«امید است با استفاده از درگاه خداوند در سایه حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به وظایف محوله عمل کنید. »:

انتهای پیام: