اجتماعی

انتقاد ابوترابی از عدم تخصیص کامل منابع برداشتی از صندوق توسعه ملی به مقابله با کرونا

در مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم نجف آباد از عدم تخصیص کامل منابع از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا انتقاد کرد و از دیوان محاسبات خواست تا موضوع را بررسی کند و منابع کامل برای مبارزه با ویروس فراهم کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ، ابوالفضل ابوترابی در سخنرانی خطاب به رئیس جمهور سخنرانی کرد. بر اساس مواد 94-95 قانون اساسی ، مجلس دهم سه کتاب از پنج کتاب قانون تجارت را تصویب کرد. مجلس شورای اسلامی ظرف 10 روز پاسخ خود را ارسال کرد ، اما چند ماه بعد ، شورای نگهبان نظر خود را ارسال نکرد: “طبق قانون ، رئیس مجلس باید قانون را برای مراجعه به رئیس جمهور مطلع کند ، زیرا این قانون در تحریم های کنونی بسیار مهم است.” E:

او اضافه کرد. “امروز ، بیماری های قلبی عروقی در سراسر کشور در حال شیوع است. دولت منابعی را که از صندوق توسعه ملی گرفته برای همه زمینه های بیماری های قلبی عروقی اختصاص نداده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. “امروز بیمارستان های کشور ، کادر پزشکی با مشکلات زیادی روبرو هستند ، پیش بینی می شود اوضاع در پاییز بدتر شود. دولت فقط 30٪ از وجوه دریافتی از صندوق توسعه ملی را برای درمان منابع اختصاص داده است. دیوان محاسبات باید وارد عمل شود و توضیح دهد که دولت با توجه به منابع باقیمانده چه کاری انجام داده است.

امیرحسین هاز عزیزاده هاشمی ، که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت ، در پاسخ به اظهارات وی ، به آقای ابوترابی گفت: طبق قانون ، مهلت اظهار نظر شورای نگهبان در مورد قانون تجارت به پایان رسیده است ، عزیزان ، شورای نگهبان باید بپرسد که چرا تاکنون هیچ نتیجه ای به مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است ، اما در عین حال ، ما باید قانون را پس بگیریم.

انتهای پیام: