عمومی

حواشی خودساخته بلای جان کشتی می‌شود؟

اینکه رئیس فدراسیون تا این حد مصری در دفاع از حقوق فدراسیون متبوع خود است، بدون شک اتفاق مثبت و قابل توجهی است که شاید عنوان سایر مدیران فدراسیون باشد، اما اشتباه زمانی است که دبیر این درگیری ها را تکرار می کند. ، ایجاد یک فدراسیون حاشیه ای تحت رهبری او است.

به گزارش سرگرمی برای همه، در پستی در روزنامه IR: در ادامه این بیانیه آمده است: به نظر می رسد آشفتگی های اخیر پیرامون فدراسیون کشتی منجر به فاجعه این فدراسیون قدرتمند شده و آن را در مسیر موفقیت قرار داده است.

در روزهای گذشته بود که خبر درگیری لفظی شدید بین علیرضا دبیری رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون ورزش و وزارت جوانان پروفس ورزش های حرفه ای و قهرمانی تیتر یک شد. رسانه های ورزشی; رسانه ها با جزئیات زیادی از این حادثه خبر دادند.

گویا در این جلسه دبیر از فدراسیون کشتی به دلیل کمبود تمکن مالی تخصصی گلایه کرده و در پاسخ به پولادگر اعلام کرده است که فدراسیون به دلیل پول دریافتی از بودجه وزارت ورزش، سهم دیگری نخواهد داشت. . از مجلس شورای اسلامی احزاب عبارتند از:

مشکلی که می شد خیلی راحت و دور از میدان و دعواهای رسانه ای و جزییات این دعوا به بیرون درز پیدا نکرد، اما دیدن واکنش های تند فدراسیون کشتی به این اتفاق به شکلی خرابکارانه تبدیل به چالش بزرگی شد. . تهدیدات وزیر ورزش راه مصاحبه نمایندگان باشیم.

اینکه رئیس فدراسیون تا این حد مصری در دفاع از حقوق فدراسیون متبوع خود است، بدون شک اتفاق مثبت و قابل توجهی است که شاید عنوان سایر مدیران فدراسیون باشد، اما اشتباه اینجاست که او این درگیری ها را تکرار می کند و حاشیه ایجاد می کند. فدراسیون زیر نظر اوست.

درگیری لفظی علیرضا دبیر با اعضای شورای اجرایی و رئیس کمیته ملی المپیک که در عرض چند ثانیه جزئیات دقیق صحبت های رد و بدل شده را در اختیار رسانه ها قرار دادند، هنوز فراموش نشده است. که حق با او بود و طرف مقابل خرابکار.

شکی نیست که دبیری با ساختمان های مثال زدنی خود رنسانسی را در زیرساخت های فدراسیون ایجاد کرده است، اما استفاده از چنین ادبیاتی نه تنها کمکی به نهادهای بالادستی در مشکلات آن نمی کند و گره گشایی نمی کند. ممکن است. حواشی بیشتری ایجاد کنید.لید و در عین حال احترام احزاب عنان را از دست می دهد.

بهتر است رئیس فدراسیون کشتی که یکی از قهرمانان این رشته، یکی از استخوان های شکسته ورزش است، وقت بیشتری برای مشکلات بگذارد، با خویشتن داری و رسانه ای از این گونه اتفاقات جلوگیری کند. ایجاد حاشیه های خودساخته در فدراسیون.»

انتهای پیام: