ورزشی

بازگشت کشتی گیر سرطانی به میادین/ آقا نیا: بدنم به طور کامل پاکسازی شد

دارنده مدال نقره و برنز بازی های المپیک جهانی جوانان در بازی های المپیک جوانان پس از مدت ها مبارزه با سرطان بهبود یافت و تمرینات وزنه برداری را آغاز کرد.

محمدرضا آقانیا در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، پس از انجام مراحل مختلف شیمی درمانی ، پس از عمل دوم پس از سرطان ، در مورد آخرین وضعیت خود گفت. خوشبختانه ، آنها گفتند شما مشکلی ندارید و به زندگی خود ادامه دهید.

او اضافه کرد. “بدن من کاملاً تمیز شد ، اما پزشکان گفتند که هر 3 تا 6 ماه باید وضعیت من توسط پزشک ارزیابی شود.”

دارنده مدال نقره کشتی جوانان جهان ، دارنده مدال برنز بازی های المپیک جوانان در پاسخ به این سوال که آیا می تواند مانند گذشته به میدان نبرد بازگردد یا خیر؟ من دیگر به دلیل سرطان با کشتی با شدت بالا مشکلی نخواهم داشت.

آقانیا همچنین اشاره کرد که مسئولان کمیته المپیک قول پرداخت هزینه های بیمارستان را می دهند. کمیته المپیک هزینه بیمارستان را پرداخت کرده و فقط 23 میلیون درام برای آخرین عمل باقی مانده است که اسناد آن تحویل داده می شود.

وی با ارزیابی حمایت مسئولان ورزشی از فدراسیون کشتی گفت. من انگیزه زیادی دارم که با موفقیت و خوشحالی مردم غیبت طولانی کشتی را جبران کنم. من واقعاً از مردم عزیزی که برای من دعا کردند بسیار قدردانی می کنم ، و من از علیرضا دبیر و حمید سوریان تشکر می کنم.

در پایان ، آقانیا ذکر کرد. “در این دوره ، والدینم رنج زیادی کشیدند ، من دست آنها را می بوسم ، امیدوارم بتوانم به همه تعارفات پاسخ دهم ، و در کشتی افتخار کسب می کنم.” امیدوارم با پوشیدن دونده تیم ملی مدال های رنگارنگ کشورم را در رده بزرگسالان کسب کنم.

انتهای پیام: