ورزشی

تغییرات مثبت با چاشنی جوانگرایی/ کشتی آزاد امیدها را زنده کرد

به گزارش سرگرمی برای همه ؛ رقابتی کشتی: قهرمانی رایگان جهان 2021 از 10 تا 13 اکتبر در شهر اسلو: در پایان تیم ایران حسن یزدان (86 کیلوگرم) ، کامران هاس پمپ (92 کیلوگرم) ، امیرحسین (125 کیلوگرم) را تا مدال طلا ، علیرضا سرلک (57 کیلوگرم) حفظ کرد. ، امیر محمد یزدانی (65 کیلوگرم) و محمد نخود (79 کیلوگرم) به مدال نقره و مجتبی گلیگی رسید وزن: وی با نتیجه 97 کیلوگرم به مدال رسید. در رده بندی تیمی: تیم ایران: وی با 162 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد روسیه: ایالات متحده با 173 امتیاز به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کرد.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقه تاریخ سازی برای حسن یزدان بود. در این مسابقات حسن یزدانی برای چهارمین بار در وزن 86 کیلوگرم در مقابل دیوید تیلور آمریکایی ظاهر شد. 3 مبارزه قبلی قهرمان جهان کرمانشاه ، بوداپست جام جهانی و المپیک توکیو با پیروزی تیلور به پایان رسید ، اما این بار یزدانی توانست با یک بازی عالی در 6 دقیقه رقیب سرسخت خود را 6 دقیقه شکست دهد و جذابیت این چند سال را بر هم زند. او اکنون چهار مدال طلای المپیک جهانی و دو مدال نقره جهان دارد. المپیک: و یک برنز جهان – 7 مدال تا کنون کشتی آزاد ایران در کنار هو علمرضا تختی اسطوره ورزش ایران.

832

محمدحسین محبی ، پیشکسوت کشتی آزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سرگرمی برای همه ، درباره عملکرد تیم ایران در مسابقات جهانی گفت. ما در این مسابقات به ویژه در وزن سنگین که 32 سال بعد موفق شدیم یک مدال طلای دیگر را در این وزن توسط یک کشتی گیر جوان به دست آوریم ، عالی بودیم. آخرین باری که کشتی آزاد ایران قهرمان شد مدال طلا با این وزن مسابقات جهانی برگزار شد سوئیس: برمی گرداند: در سایر وزن ها نیز عملکرد خوبی داشتیم. حسن یزدانی بسیار خوب بود ، کامران دیگر بچه های دیگر این منطقه واقعاً تاریخ ساز شدند. امیدوارم این روند را در زمینه های مختلف ادامه دهیم.

او ادامه داد. این مسابقات فرصت مناسبی برای آزمایش کشتی گیران خود بود و ایران هرگز در مسابقات جهانی این همه مدال با این همه رنگ نداشته است. درست است که برخی از مشهورترین تیم ها و کشتی گیران این دوره در نروژ حضور نداشتند ، اما با این وجود ، این فرصت خوبی برای ما بود تا به یک نتیجه خوب برسیم ، که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

محبی تصریح کرد. بازیهای آسیایی هانگژو یا بازیهای المپیک آسیا: روبروی ما! تعدادی از کشتی گیران معروف حتی مدتی پیش مدال های المپیک را کسب کرده اند ، اما نتوانسته اند در المپیک آسیا مدال یا مدال طلا بگیرند. این نشان می دهد که این مسابقات نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود ، رفتن به سکوی قهرمانی در آنجا آسان نیست. ما نیز در این دوران سختی می کشیم ، به این مدال ها نگاه نکنید ، اما امید قوی این است ، و ما همچنین امیدواریم نتایج قابل قبولی را در هانگژو ببینیم.

وی در پایان درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی نیز گفت. آزنیف یکی از مربیان جوان و با انگیزه است. هنوز زود است که درباره او قضاوت کنیم ، اما شانس در میان است. تغییر بعد از المپیک بود و فشار بر تیم زیاد نبود ، اما اکنون تیم به نتیجه خوبی رسیده است و همه راضی هستند.

محمد طلا ، پیشکسوت کشتی آزاد در این باره به خبرنگار سرگرمی برای همه گفت. تیم ملی کشور ما خوشبختانه از نظر شرایط روانشناسی او با شرایط خوبی به مسابقات رفت. بازی تیم ملی تا کنون خوب و قابل تأمل بوده است: امیدوارم در این رویداد مهم دوباره شاهد مدال آوری کشتی گیران باشیم. در مورد یزدانی ، طبیعی است که او قبلاً چندین بار با این کشتی گیر بوده است بازی او نقاط قوت و ضعف حریف خود را می دانست ، زیرا در المپیک شکست سختی خورده بود ، مصمم بود آن را جبران کند ، اما خوشبختانه این رویداد مهم رخ داد و او دیوید تیلور و مدال طلا را شکست داد.

او اضافه کرد: آیا آرن که یک استعداد جدید است ، از دوران جوانی او را به یاد دارم ، زمانی که مهربان و محمدی برای گلزنی تلاش زیادی کردند ، بنابراین او به تدریج به این دسته رسید. او در این رویداد مدال گرفت که فکر می کنم ما در حدود 32 سال است که آن را کسب نکرده ایم. آرن آرن یکی از کشتی گیران خوب ایران است ، امیدوارم پیروزی هایش ادامه پیدا کند.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به عملکرد کادر فنی گفت. نمی توان همه این موفقیت ها را در اختیار کادر فنی فعلی قرار داد یا برعکس ، شکست المپیک را فقط می توان به محمدی نسبت داد. آزنیف همیشه نشان داده که تیم را در شرایط سخت و حساس از نظر روانی به خوبی کنار هم قرار می دهد. به همراه این منشی ، او همچنین نقش موثری در این زمینه دارد ، زیرا او پا در پای ورزشکاران می گذارد ، اما نمی توان گفت رئیس فدراسیون خیلی سریع نظر داد دوره چهار ساله باید به پایان برسد تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. یزدان محصول دوره های گذشته است ، و حتی بسیاری دیگر از کشتی گیران ما باید ببینند که منشی در کلاس خردسالان چه کاری انجام می دهد تا میوه ها را در آینده ببیند. مثلاً در دو سال نمی توان یک سیستم را تحلیل کرد.

طلایی در مورد پیش بینی خود در مورد نتیجه احتمالی بازیکنان آزاد در بازی های آسیایی ، گفت: همیشه انتظارات از کشتی زیاد است. کشتی گیران ما همیشه عملکرد خوبی داشته اند اما اگر کشتی ایران شرایط واقعی خود را داشته باشد و در حاشیه قرار نگیرد ، به یکی از موفق ترین سوژه های این رویداد تبدیل می شود.

71FS 125 کیلوگرم - امیرحسین عباس زارع (جمهوری اسلامی ایران) 2204

اخرین حرف

لازم به ذکر است که تیم ایران در فینال به 6 رکورد رسید ، در حالی که این اتفاق تنها در سال 1961 رخ داد. در آن دوره ، ایران تحت عنوان حبیب الله بلور 5 مدال طلا ، 1 نقره و 1 قهرمانی جهان را کسب کرد. مهمترین رویدادی که می توان انجام داد تیم ملی کشتی آزاد پس از این مسابقات ، بازیهای آسیایی هانگژو که سپتامبر آینده در هانگژو میزبانی می شود مورد توجه قرار گرفت. چین برگزار خواهد شد. آزادگان ایرانی در دوره قبل رقابت:آنها در سال 2018 3 مدال طلا و 1 برنز به میزبانی کارت آرک دریافت کردند. حال باید منتظر ماند و دید با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادر فنی تیم ملی ، نمره قبولی که هم اکنون در جام جهانی برگزار شده ثبت شده است ، نتیجه دانش آموزان صادق در این مسابقات چگونه خواهد بود. در نروژ.

انتهای پیام / 5: