ورزشی

اسماعیل پور: انتظار چنین حرفهایی از یک پیشکسوت کشتی نداشتم/ احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم

مربی پیشکسوت کشتی مازندران از صحبت های بهروز یاری درباره رضا یزدانی و مهدی تقوی و شکایت کرد. “این چیز خیلی بدی بود که به این دو قهرمان بزرگ قهرمان خالی گفته می شد.”

محمود اسماعیل پور در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، با اشاره به رفتار بی احترامی بهروز یاری نسبت به رضا یزدانی سرمربی استقلال پس از فینال لیگ کشتی در هتل المپیک ، اظهار داشت: “من نمی دانم این کلمات از کجا آمده است.” همه ایرانی ها رضا یزدانی را می شناسند ، همه دنیا با احترام خاصی با رضا یزدانی به عنوان یک افسانه کشتی رفتار می کنند. رضا مثل پسرم است ، برای من هیچ فرقی با مسعود ندارد. او از همان دوران نوجوانی شاگرد من بوده است ، همه این سالها ، قبل یا بعد از قهرمانی ، هرگز ندیده ام که بی احترامی کند ، اما همیشه با احترام زیادی با من رفتار کرده است. آنها در مصاحبه خود مواردی را بیان کردند که به هیچ وجه صحت ندارد ، همه می دانند که این وصله ها مانند رضا یزدانی به قهرمانی نمی مانند.

مربی بسیاری از قهرمانان کشتی جهانی مازندران و المپیک ادامه داد. انتظار نداشتم که بهروز یاری که کشتی گیر ملی پوش ایران و از خانواده کشتی است این حرفها را درباره دو قهرمان بزرگ اخلاق کشتی مازندران ، رضا یزدانی و مهدی تقوی بگوید. آنها را قهرمانان تهی بنامید. او حرف های خیلی بدی زد ، گفتن در مورد دو قهرمان مشهور کشتی درست نیست. یزدانی و تکوان افسانه های کشتی هستند و همیشه جان خود را فدا کرده اند تا مردم را خوشحال کنند. بسیار زشت خواهد بود اگر خدای ناکرده از این رفتار اهانت آمیز و بی احترامی برای کمک استفاده شود ،: کسی این حرف ها را بزند. کلمه “قهرمان پوچی” کلمه بسیار بدی در مورد دو کشتی گیر معروف مازندران بود ، من واقعاً انتظار این حرف ها را نداشتم. ما باید به قهرمانان خود احترام بگذاریم.

وی ذکر کرد. “مازندران به هیچ وجه قهرمان ندارد حتی کسانی که مدال نگرفته اند چه رسد به تقوای یزدانی آنی که اعتبار کشتی ایران است. من و رضا همیشه مثل پدر و پسر بوده ایم و از این پسر چیزی جز احترام ندیده ام. نه تنها او ، بلکه مهدی حاجی زاده ، کمیل عاصمی ، حسن یزدان را که سالها با من بودند ، آموزش داده اند ، هیچ وقت احترامی برای من قائل نبودند.

اسماعیل پور سپس به اتفاقات بازی فینال لیگ اشاره کرد و گفت: “برخی از کشتی گیران خوب ما با اتفاقات عجیب و غریب برای ما کشتی نگرفتند.” یونس امامی که برای فینال چند جلسه با ما تمرین کرد اما پاسخی به ما نداد ، به ارتش نیامد ، یا امیر محمد یزدان که اتفاقاً یکی از فرصت های ما نبود. در شرایط عادلانه می توانستیم در فینال برابر ایران مال شرکت کنیم اما اتفاقی افتاد که برخی از کشتی گیران اصلی خود را از دست دادیم. اینکه لیگ کشتی همیشه یک طرفه است اصلاً خنده دار نیست ، مردم دوست ندارند آن را ببینند. یک مربی می تواند ادعا کند که فنی است و در یک رقابت عادلانه و منصفانه کار می کند و تیم خود را قهرمان می کند.

انتهای پیام: