ورزشی

مجتمع رفاهی کمپ تیم‌های ملی کشتی افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سجاد عفت در اردوی تیم ملی کشتی پهلوانی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاون وزیر ورزش پولادگر، علیرضا دبیر. رئیس فدراسیون کشتی مراسم افتتاحیه کشتی گیران کادر فنی تیم های ملی را برگزار کرد. در این مراسم همچنین از پدر و مادر شهید عفتی که فرزند شهیدش به عنوان مدافع حرم به شهادت رسید، تجلیل شد.

این مجموعه فرهنگی در نتیجه بازسازی و تجهیز گسترده اردوی تیم ملی به بهره برداری رسید و دارای رستوران و استخر ملی است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: «حضور چنین فضایی در این محیط بسیار محسوس بود، با در نظر گرفتن زمان تحت فشار قرار دادن اعصاب ورزشکاران در حین تمرین، می توان این مجموعه را محیطی برای آرامش روحی دانست. و بار روانی ورزشکاران.

او اعلام کرد. ما هیچ مسئولی را به این مراسم دعوت نکردیم اما این افراد به صورت خودجوش در این مراسم شرکت کردند.» وجود چنین فضایی در این محیط بسیار محسوس بود، با توجه به زمان تحت فشار قرار دادن اعصاب ورزشکاران در تمرینات، می توان این مجموعه را محیطی برای کاهش بار روحی و روانی ورزشکاران دانست.

به گفته دبیر حضور ورزشکاران و قهرمانان در این محیط استرس آنها را کاهش داده است.

حمید سجادی در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی-تفریحی شهید سجاد عفتی در خانه کشتی در جمع خبرنگاران گفت: حضور ما در کنار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی موید این است که در کنار فدراسیون کشتی هستیم.

او ادامه داد. این یک کار کوچک برای مسئولان ماست.» این مجموعه بزرگ حدود نیم قرن از فعالیت خود می گذرد. در سرتاسر دنیا چیزهایی را که دارند نگه می دارند و برای اهداف زیادی از آن استفاده می کنند. ما از این مجموعه ها کم نداریم. 28 هزار مجموعه ورزشی دولتی و غیردولتی در کشور داریم. این عدد کم نیست اما آیا از این 28000 مدیریت دارایی داریم؟ آیا از آن خوب استفاده می کنیم؟

وزیر ورزش خبر داد. بسیاری از کارخانه ها و شهرهای صنعتی کلبه دارند. آیا ما یک سال وام نمی گیریم؟ چند سالی دنبال وامش می گردیم، باز می کنیم و خانه جدیدی می شود. بعد آن خانه را رنگ و لعاب می کنیم و تبدیل به ورزشگاه می شود. چنین خانه خالی داریم. برخی از این کلبه ها گورستان ماشین ها هستند.

سجادی ادامه داد: خدا را شکر مکان هایی که در فدراسیون کشتی ساخته شده در خدمت تیم های ملی است. نه تنها تیم های ملی بلکه رویدادهای فرهنگی نیز در این مکان ها برگزار می شود. بسیاری از بانوان از خانواده شهدا، ورزشکاران، ورزش دوستان مذهبی که دوست دارند ببینند، با امکانات ورزشی آشنا می شوند.