ورزشی

شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط فدراسیون عمومی ورزش های معلولین سربازان پیشکسوتان ، جلسه با حضور پیشکسوتان رئیس:، معاون رئیس ستاد رئیس: و دبیر فدراسیون ، حمید ، به رضا رئیس: و شیعیان معاون رئيس جمهور: انجمن زنان پارادوکس:امروز ، در روز سه شنبه دوم ژانویه ، یکی از مربیان این رشته برگزار شد: صادقین ، بهرامی ، پیشکسوت هادی آده آده.

آغاز ملاقات بیان دیدگاه اسبقیان خود هدف از شکل گیری این ملاقات وی یکی از تلاش ها در زمینه دو و میدانی را هم افزایی و دلسوزی عنوان کرد رئیس: شرکت و معلمان متشکرم و تقدیر کرد:

در ادامه بهمن رضایی رئیس: شرکت: پارادوکس: درباره آمادگی تیم ملی برای بازیهای پارالمپیک توکیو ، برنامه های آماده سازی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی 2021 بحرین توضیحاتی داد.

همچنین شیعه در باره: ورزشکاران میدانی زن شرکت کننده در بازی های پارالمپیک گزارش می دهند ارایه شده،

هادی آده آدن و صادق همچنین نظرات خود را در مورد برنامه های آینده ، مسابقات پارالمپیک توکیو ، مسابقات بیان کرد پاراآسیایی بحرین مسابقات قهرمانی کشور را زیر نظر IPC اعلام کرد.

در پایان شورای فنی منصوب شد پارادوکس: در هفته آینده به منظور. واسه اینکه. برای اینکه: تصمیمات آینده در این زمینه هفته آینده توسط اعضای آن اتخاذ خواهد شد رئیس: فدراسیون اعلام خواهد شد.

اسبها رئیس: این فدراسیون هدف از ایجاد این شورا را استفاده از خرد جمعی پیشکسوتان ، مربیان معلول و جانبازان برای تصمیم گیری فنی در شورا از این پس عنوان کرد.