ورزشی

رسولی: سهم تیراندازی از تخصیص بودجه تبصره ۱۴ مجلس صفر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ناصر رسولی درباره آخرین تمرین و جمع آوری تیم های ملی تفنگ و تپانچه گفت. وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم که تیم‌های تفنگ و تپانچه از چند ماه پیش و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به مسابقات جهانی مصر اعزام شوند. حدود 60 ورزشکار و مربی داشتیم که بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در سه رده سنی در اردوها شرکت می کنند.

او اضافه کرد: «تیراندازی یک صنعت پرهزینه است و گاهی اوقات این هزینه ها برای تأمین ملزومات آموزش بیشتر است. با اعزام تیمی قدرتمند به مسابقات مصر به این فکر افتادیم که از موضوع حمایت غافل نشویم و بتوانیم افراد مستعدی را که روزی می توانند نماینده چهره های موفقی در این عرصه باشند را به این مسابقات بفرستیم که این اتفاق نادری است.

رئیس سازمان تیم های جمعی فدراسیون تیراندازی بر وضعیت اخیر اعزام تیم های ملی تفنگ و تپانچه به هانوفر آلمان تاکید کرد. . این سفر قرار بود قبل از مسابقات مصر انجام شود و از آنجایی که مسابقات جهانی کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود هزینه اعزام به مصر بالا خواهد بود. از سوی دیگر جلسات خوبی با وزارت دفاع و مراجع ذی صلاح در خصوص محدودیت های مالی موجود در تامین اقلام لازم و تفاهمات برای رفع هر چه بیشتر کمبود صورت گرفت.

وی همچنین افزود: اقدامات لازم برای اخذ روادید از آلمان از مدت ها قبل آغاز شده و همکاری های خوبی با ارگان های مربوطه انجام شده است که یکی از آنها فدراسیون تیراندازی آلمان است، اما با توجه به بحث منابع مالی، اعزام انجام شده است. لغو شد. .

رسولی سپس به برنامه های آتی فدراسیون اشاره کرد و گفت: فدراسیون تیراندازی به عنوان یک فدراسیون المپیکی برنامه های مهم زیادی برای امسال و سال آینده دارد که از جمله آنها می توان به حضور در بازی های آسیایی و جهانی اشاره کرد که سهمیه بازی های المپیک 2024 اختصاص می یابد. نقل شده: برای این منظور لازم است ارگان های مرتبط با فدراسیون از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همچنین شورای اسلامی از تیراندازی حمایت کنند. طبق آمار منتشر شده از سوی NOAC، فدراسیون تیراندازی جزو 5 فدراسیون مدال آور المپیکی است و باید حمایت ویژه شود.

رسولی گفت: قرار است شورای اسلامی تخصیص بودجه بند چهاردهم را بررسی کند و به طور ویژه از این فدراسیون ملی و مذهبی حمایت کند. لازم بود شورای اسلامی رشته های المپیکی و غیر المپیکی را دقیق تری ارزیابی می کرد تا سهم فدراسیون تیراندازی طلای المپیک توکیو از این تخصیص بودجه صفر نباشد. امیدوارم تیراندازی در سال های آینده مانند گذشته و در المپیک توکیو برای کشور افتخارآفرینی کند.

رئیس سازمان تیم های جمعی فدراسیون تیراندازی تاکید کرد. از ابتدای امسال تاکنون 4 کمپین انجام داده ایم که حاصل آن کسب 6 مدال و مدال بیرانوند ورزشکار جوان کشورمان در سال 2018 بوده است. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یکی از این مدال های ارزشمند در تراپ بود. بعد از فوتبال، کشتی، والیبال و هندبال جزو فدراسیون هایی بودیم که بیشترین پول را ارسال کردیم.

وی در پایان گفت: تیراندازی یک رشته تکنیکی است و مواد مصرفی ما بیشتر خارجی است و نیاز به هزینه ارزی زیادی دارد و برای تامین هزینه ها به کمک نیاز داریم.